StPr/25/0896
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 250 PLN
Informacje dodatkowe: 1. Wymiar czasu pracy: pełny etat. 2. Praca jednozmainowa (godziny pracy: 7:30-15:30). 3. Budynek DPS jest dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 4. Informacje o wynagrodzeniu: a) płaca zasadnicza brutto od 5250 zł, b) premia regulaminowa do płacy zasadniczej, c) dodatek za wieloletnią pracę (dodatek stażowy), d) dodatek funkcyjny e) nagrody jubileuszowe i dodatkowe wynagrodzenie roczne (trzynasta pensja), f) świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. 5. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w DPS w Płocku w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, w m-cu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, jest niższy niż 6%.
Zakres obowiązków:
1.Nadzór nad prawidłową realizacją zadań Sekcji Opiekuńczej i Sekcji Medycznej, a w szczególności:
a)Zapewnienie mieszkańcom całodobowej opieki oraz pielęgnacji;
b)Zapewnienie spokoju i bezpieczeństwa na ternie Domu oraz opieki w czasie zajęć zorganizowanych poza Domem;
c)Troska o mieszkańców przebywających poza Domem (szpital, urlop);
d)Nadzór nad rzetelnym wykonywaniem przez podległy personel zaleceń ustalonych podczas spotkań zespołów terapeutyczno-opiekuńczych;
e)Pomoc mieszkańcom w rozwiązywaniu ich codziennych problemów i załatwianiu spraw osobistych, w tym pomoc w zabezpieczeniu mienia osobistego;
f)Umożliwianie mieszkańcom dobrowolnego udziału w pracach na rzecz Domu (np. dbanie o teren zielony przy Domu, pomoc w kuchni itp.)
g)Organizowanie pracy podległych pracowników zapewniające sprawne funkcjonowanie Domu oraz organizowanie dla nich instruktaży i szkoleń.
h)Kierowanie pracą podległych pracowników zgodnie z Regulaminem Organizacyjnym, zarządzeniami, wytycznymi i poleceniami służbowymi Dyrektora Domu.
2.Czynny udział w pracach zespołów terapeutyczno-opiekuńczych.
3.Organizacja dostępu do świadczeń zdrowotnych: zapewnienie mieszkańcom Domu kontaktu z lekarzami rodzinnymi, specjalistami i placówkami opieki zdrowotnej.
4.Nadzór nad właściwym prowadzeniem gospodarki lekami, w tym kontrola ewidencji stanu leków psychotropowych.
5.Nadzór nad prawidłowym prowadzeniem dokumentacji medycznej mieszkańców.
6.Zorganizowanie i prowadzenie na terenie Domu punktu bibliotecznego.
7.Organizacja turnusów rehabilitacyjnych dal mieszkańców.
8.Wyposażenie Działu w materiały i urządzenia konieczne do prawidłowej realizacji zadań.
9.Organizacja cyklicznych szkoleń dla pracowników Domu z zakresu pierwszej pomocy oraz zasad stosowania przymusu bezpośredniego.
10.Organizacja staży i praktyk opiekunów medycznych na terenie Domu
11.Organizacja i prowadzenie wolontariatu, w tym wolontariatu pracowniczego.
12.Pozyskiwanie sponsorów i współpracę z organizacjami pozarządowymi i stowarzyszeniami.
Miejsce pracy:
Krótka 6 A, 09-400 Płock, powiat: m. Płock, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe studia minimum pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. 2. Co najmniej 5-letni staż pracy. 3. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej i finansów publicznych 4. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) 5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność kierowania zespołem, planowaniem sprawnej organizacji pracy i rozwiazywaniem konfliktów interpersonalnych. 2. Biegła znajomość obsługi komputera, programów informatycznych i innych urządzeń biurowych. 3. Dokładność, terminowość, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania. 4. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie wyższe studia minimum pierwszego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym. 2. Co najmniej 5-letni staż pracy. 3. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu pomocy społecznej i finansów publicznych 4. Obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nie posiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135) 5. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na wyżej wymienionym stanowisku. Wymagania dodatkowe: 1. Umiejętność kierowania zespołem, planowaniem sprawnej organizacji pracy i rozwiazywaniem konfliktów interpersonalnych. 2. Biegła znajomość obsługi komputera, programów informatycznych i innych urządzeń biurowych. 3. Dokładność, terminowość, poczucie odpowiedzialności za realizowane zadania. 4. Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: 1. Życiorys CV - własnoręcznie podpisany. Pracodawca zwraca uwagę, że CV powinno zawierać: a) imię i nazwisko, b) dane kontaktowe (adres do korespondencji lub nr telefonu lub adres e-mail), c) informacje dot. wykształcenia, d) informacje dot. doświadczenia zawodowego. 2. List motywacyjny - własnoręcznie podpisany. 3. Oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. 4. Oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego. 5. Oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych. UWAGA! Oświadczenie dotyczące pkt 3-5 do pobrania ze strony www.dpsplock.pl w zakładce "Oświadczenie kandydata". Przed złożeniem dokumentów aplikacyjnych kandydat do pracy jest zobowiązany do zapoznania się z obowiązkiem informacyjnym zamieszczonym przez Administratora Danych Osobowych - Dom Pomocy Społecznej w Płocku na stronie: www.dpsplock.pl w zakładce: ochrona danych osobowych Powyższy fakt należy potwierdzić poprzez dopisanie do CV poniższej klauzuli: "Oświadczam, że zapoznałam/em się z klauzulą informacyjną dla kandydatów do pracy zamieszczoną na stronie www.dpsplock.pl w zakładce: ochrona danych osobowych" i jej własnoręczne podpisanie. Dokumenty aplikacyjne złożone przez kandydatów, z którymi nie zostanie podpisana umowa o pracę będą przechowywane przez Administratora przez okres 3 miesięcy lub 6 miesięcy w przypadku kandydatów, którzy wyrazili zgodę na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych, po wskazanych okresach ulegną trwałemu usunięciu. Termin i miejsce składania ofert: Oferty należy składać w nieprzekraczalnym terminie do dnia 24.11.2025r. do godziny 11:00 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "Nabór na stanowisko Kierownik Działu Opiekuńczo-Terapeutycznego" na adres: Dom Pomocy Społecznej "Przyjaznych Serc" w Płocku, ul. Krótka 6a, 09-402 Płock lub dostarczyć do siedziby DPS w Płocku, (sekretariat) pok. 127. *W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze. *Oferty przesłane pocztą elektroniczną nie będą rozpatrywane. * Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. *Z osobami, które spełnią wymagania formalne może być przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna i/lub test kwalifikacyjny, o czym kandydaci zostaną poinformowani telefonicznie lub mailowa (drogą elektroniczną). Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną, przed przystąpieniem do udziału w rozmowie, mogą być zobowiązani do przedstawienia oryginałów dokumentów potwierdzających dane zawarte w aplikacji.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook