StPr/25/0138
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLN
Zakres obowiązków:
1. Prawidłowa realizacja zadań podległych mu komórek organizacyjnych za które jest odpowiedzialny
2. Kontrola przebiegu realizacji zadań zgodnych z funkcją i zakresem działania Działu
3. Bieżące zapoznawanie pracowników z nowymi przepisami doyczącymi zakresu działalności Działu oraz podjętymi na ich podstawie decyzjami
Miejsce pracy:
SZOPENA 2, 35-055 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Pracodawca:
UNIWERSYTECKI SZPITAL KLINICZNY IM.FRYDERYKA CHOPINA W RZESZOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- - zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - nie karalność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - znajomość zasad rozliczeń z NFZ, - znajomość zasad zawierania umów kontraktowych na świadczenia medyczne, - znajomość przepisów ustawy o działalności leczniczej, - znajomośc przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych oraz zarządzeń Prezesa NFZ
Inne wymagania:
- zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - nie karalność za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, - znajomość zasad rozliczeń z NFZ, - znajomość zasad zawierania umów kontraktowych na świadczenia medyczne, - znajomość przepisów ustawy o działalności leczniczej, - znajomośc przepisów ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanej ze środków publicznych oraz zarządzeń Prezesa NFZ
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Oferty wraz z wymaganymi dokumentami ( CV, list motywacyjny, kserokopię dokumentów potwierdzających kwalifikacje) prosimy składać : - pisemnie do Sekretariatu Dyrekcji Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie - przesłać na e-mail na adres [email protected] - przesłać pocztą ul. Szopena 2, 35-055 Rzeszów
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta