StPr/25/07242
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 9 730 PLN
Zakres obowiązków:
• tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów),
• zarządzanie zespołem Działu Promocji,
• planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu,
• współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN,
• koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
• współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby FN,
• analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych FN oraz planowanie (wspólnie z Działem Łączności ze Słuchaczami i Obsługi Imprez) optymalizacji tych działań,
• przygotowanie i przedstawienie rekomendacji dotyczących kierunku komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej.
Miejsce pracy:
Jasna 5, 00-007 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Filharmonia Narodowa
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Kierownik działu reklamy / promocji / public relations (wymagany staż - lata: 2)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- biegła obsługa komputera, Microsoft Office, umiejętności związane z marketingiem i reklamą
- Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku, umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych, dobra organizacji pracy, dyspozycyjność, umiejętności priorytetyzacji zadań, umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów, umiejętności tworzenia strategii marketingowej, gotowość do pracy pod presją czasu, bardzo dobra komunikacja, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku, umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych, dobra organizacji pracy, dyspozycyjność, umiejętności priorytetyzacji zadań, umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów, umiejętności tworzenia strategii marketingowej, gotowość do pracy pod presją czasu, bardzo dobra komunikacja, komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Grażyna Brunka
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail