KIEROWNIK DZIAŁU PROMOCJI K/M

KIEROWNIK DZIAŁU PROMOCJI K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 9 730 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/07242

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 9 730 PLN

Zakres obowiązków:
• tworzenie strategii i planów komunikacji marketingowej FN (długoterminowych i dla wybranych projektów),
• zarządzanie zespołem Działu Promocji,
• planowanie i nadzór nad realizacją budżetu działu,
• współtworzenie kampanii i treści na potrzeby komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej FN,
• koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych,
• współpraca przy tworzeniu treści audiowizualnych na potrzeby FN,
• analizowanie efektywności prowadzonych działań marketingowych i komunikacyjnych FN oraz planowanie (wspólnie z Działem Łączności ze Słuchaczami i Obsługi Imprez) optymalizacji tych działań,
• przygotowanie i przedstawienie rekomendacji dotyczących kierunku komunikacji zewnętrznej
i wewnętrznej.

Miejsce pracy:
Jasna 5, 00-007 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Filharmonia Narodowa

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała, praca w wolne dni

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Kierownik działu reklamy / promocji / public relations (wymagany staż - lata: 2)
  • angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
  • biegła obsługa komputera, Microsoft Office, umiejętności związane z marketingiem i reklamą
  • Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku, umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych, dobra organizacji pracy, dyspozycyjność, umiejętności priorytetyzacji zadań, umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów, umiejętności tworzenia strategii marketingowej, gotowość do pracy pod presją czasu, bardzo dobra komunikacja, komunikatywna znajomość języka angielskiego.


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia zawodowego na kierowniczym stanowisku, umiejętności tworzenia tekstów formalnych i marketingowych, dobra organizacji pracy, dyspozycyjność, umiejętności priorytetyzacji zadań, umiejętności koordynowania i prowadzenia projektów, umiejętności tworzenia strategii marketingowej, gotowość do pracy pod presją czasu, bardzo dobra komunikacja, komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Grażyna Brunka

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 27.06.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 247030
Udostępnij:
Dodano: 27.06.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 247030

Zobacz inne oferty

Do góry