Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 9 000 PLNZakres obowiązków:
- uzyskiwanie zgód i zezwoleń wymaganych prawem, warunków przyłączeniowych u dostawców;
- nadzór nad realizacją robót oraz odbiór z ich rozliczaniem;
- nadzór nad przygotowaniem dokumentacji do przetargów i zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz dokumentacji niezbędnej do zawierania umów robót remontowych, konserwacyjnych i awaryjnych;
- nadzór na prawidłowym i terminowym rozliczaniem umów, egzekucją zobowiązań wykonawców z tytułu gwarancji, rękojmi oraz naruszania warunków umowy;
- nadzór nad przygotowaniem dokumentacji technicznej, typowaniem robót remontowych i napraw oraz zatwierdzaniem dokumentacji technicznej;
- nadzór nad remontami wykonywanymi w administrowanych budynkach;
- sporządzanie projektów planów remontów w zakresie finansowym-rzeczowym.
Miejsce pracy: Bolesława Chrobrego 7, 02-479 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m.st. Warszawy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Typ propozycji: praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału (wymagany staż - lata: 2)
- Prawo jazdy kat. B, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, biegła obsługa komputera, Microsoft Office, doświadczenie w pracy w zespole
- Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, prawo, administracja, zamówienia publiczne, techniczne. Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne. Doświadczenie w pracy w zespole. Biegła obsługa komputera (Ms Office). Umiejętność kosztorysowania w programie NORMA. Prawo jazdy kat. B. Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub 4-letnie w kierowaniu min. 4-osobowym zespołe; doświadczenie w administracji państwowej lub samorządowej; znajomość regulacji prawnych z zakresu praw o ochronie lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy. Praca w godz.: 7:00-15:00. [Zgłoszenia: osobiste, tel. 22 863 55 24, e-mail: [email protected]]
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe o kierunku ekonomia, prawo, administracja, zamówienia publiczne, techniczne. Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne. Doświadczenie w pracy w zespole. Biegła obsługa komputera (Ms Office). Umiejętność kosztorysowania w programie NORMA. Prawo jazdy kat. B. Co najmniej 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym lub 4-letnie w kierowaniu min. 4-osobowym zespołe; doświadczenie w administracji państwowej lub samorządowej; znajomość regulacji prawnych z zakresu praw o ochronie lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy. Praca w godz.: 7:00-15:00. [Zgłoszenia: osobiste, tel. 22 863 55 24, e-mail: [email protected]]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 863 55 24
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail