StPr/25/0035
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Organizowanie i kierowanie pracą podległego personelu.
Prowadzenie stałego i ścisłego nadzoru nad opieką i pielęgnacją mieszkańców
Domu, zgodnie z zaleceniami lekarza.
Prowadzenie magazynu leków i racjonalne gospodarowanie lekami i środkami opatrunkowymi. Nadzór nad stanem higieniczno-sanitarnych pomieszczeń domu.
Organizowanie współpracy z lekarzami i zatrudnionymi specjalistami oraz publicznymi i prywatnymi zakładami służby zdrowia.
Planowanie wyżywienia, w tym dietetycznego, współpraca w tym zakresie z Szefem Kuchni -Dietetykiem. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Domu mająca na celu
zapewnienie mieszkańcom odpowiedniego poziomu świadczonych usług.
Nadzór nad książką raportów pielęgniarskich.
WYMAGANIA:
wykształcenie wyższe kierunek nauki medyczne oraz o zdrowiu, socjalogia, pedagogika lub pokrewne, doświadczenie min. 5 lat, umiejętność kierowania i praca w zespole, dobra organizacja czasu pracy, odporność na stres, umiejętność szybkiego reagowania i podejmowania decyzji, sumienność, rzetelność dokładność, samodzielność, książeczka zdrowia dla celów sanitarno-epidemiologicznych.
Kontakt osobisty lub telefoniczny: 665196086 lub 167332080
Miejsce pracy:
Zamkowa 10, 37-550 Sośnica, powiat: jarosławski, woj: podkarpackie
Pracodawca:
Dom Pomocy Społecznej w Sośnicy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: nauki medyczne,oraz o zdrowiu, socjologia, pedagogika lub pokrewne
- zawód: Kierownik działu w instytucjach pomocy społecznej (wymagany staż - lata: 5)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Mielniczek
Nr telefonu:
16 7332080, 665196086
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon