KIEROWNIK DZIAŁU WINDYKACJI

KIEROWNIK DZIAŁU WINDYKACJI

Powiatowy Urząd Pracy w Pabianicach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0896

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
+ staż + premia + dodatek funkcyjny.

Zakres obowiązków:

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:

1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży, dodatkowych pomieszczeń gospodarczych, pożytków, dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice lub mieszczących się w budynkach oddanych w zarząd ZGM a stanowiących własność osób fizycznych;

2. Analiza zadłużeń w należnościach z tytułu kosztów zarządu, świadczeń, remontów w lokalach wyodrębnionych, usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGM;

3. Podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie należności, określonych w pkt 1 i 2, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;

4. Podejmowanie działań zmierzających do odzyskiwania lokali, określonych w pkt 1 zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;

5. Prowadzenie indywidualnych rozmów z dłużnikami;

6. Prowadzenie prac związanych z zastosowaniem w stosunku do dłużników ulgi, tj. umorzenia, odroczenia terminu płatności lub rozłożenia zaległości na raty, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;

7. Współpraca z Radcą Prawnym Zakładu lub kancelarią prawną obsługującą Zakład w zakresie prowadzonych spraw, w tym przygotowanie wymaganych dokumentów i przekazywanie ich, celem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;

8. Wprowadzanie danych do bazy dłużników BIG, ich aktualizacja i usuwanie, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;

9. Zapewnienie terminowego załatwiania spraw, skarg, wniosków i postulatów lokatorów dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków Pracownika;

10. Prowadzenie zestawień dotyczących pracy Działu Windykacji, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;

11. Ponoszenie odpowiedzialności związanej z przetwarzaniem danych osobowych w zakresie ochrony tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, jak również zachowanie tych danych w tajemnicy, także po ustaniu zatrudnienia;

12. Współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach oraz innymi jednostkami, urzędami, firmami zewnętrznymi określonymi w Regulaminie Windykacji, w ramach powierzonych obowiązków;

13. Koordynowanie pracy wykonywanej przez pracowników Działu Windykacji oraz dbanie o ich dobrą wzajemną współpracę;

14. Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników;

15. Opracowywanie planu urlopów podległych pracowników;

16. Opracowywanie i przedkładanie do akceptacji wniosków w sprawach zmian kadrowych i zakresu pracy podległych pracowników, wynagrodzeń, awansu, wyróżnień, kar dyscyplinarnych, ustalanie zadań premiowych i opiniowanie ich wykonania, opiniowanie wniosków premiowych;

17. Znajomość aktów prawnych związanych z pełnioną funkcją.

Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15


OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.

Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji,
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy



Miejsce pracy:
Warzywna 6, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie

Pracodawca:
Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • obsługa MS Office, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera
  • wykształcenie Wyższe : zarządzanie lub administracja lub prawo lub ekonomia lub pokrewne. Obsługa programów komputerowych: Office, Word, Excel. Obsługa urządzeń technicznych: fax, ksero, skaner. Znajomość Ustawy o Finansach Publicznych; znajomość prawa lokalowego.


Inne wymagania:
wykształcenie Wyższe : zarządzanie lub administracja lub prawo lub ekonomia lub pokrewne. Obsługa programów komputerowych: Office, Word, Excel. Obsługa urządzeń technicznych: fax, ksero, skaner. Znajomość Ustawy o Finansach Publicznych; znajomość prawa lokalowego.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
42 225 92 85

Wymagane dokumenty:
cv termin składania dokumentów do dnia 28.11.2025r do godz. 13.00 Do pobrania: - na stronie Zakładu -//bip.zgm.pabianice.pl/artykuly/64/oferty-pracy Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji, - w sekretariacie lub kancelarii Zakładu.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 25.11.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 355306
Udostępnij:
Dodano: 25.11.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 355306

Zobacz inne oferty

Do góry