StPr/25/0896
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
+ staż + premia + dodatek funkcyjny.
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku urzędniczym:
1. Analiza zadłużeń czynszowych i świadczeń dotyczących lokali mieszkalnych i użytkowych, garaży, dodatkowych pomieszczeń gospodarczych, pożytków, dzierżawy terenu stanowiących własność Gminy Miejskiej Pabianice lub mieszczących się w budynkach oddanych w zarząd ZGM a stanowiących własność osób fizycznych;
2. Analiza zadłużeń w należnościach z tytułu kosztów zarządu, świadczeń, remontów w lokalach wyodrębnionych, usytuowanych w budynkach administrowanych przez ZGM;
3. Podejmowanie działań mających na celu wyegzekwowanie należności, określonych w pkt 1 i 2, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
4. Podejmowanie działań zmierzających do odzyskiwania lokali, określonych w pkt 1 zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
5. Prowadzenie indywidualnych rozmów z dłużnikami;
6. Prowadzenie prac związanych z zastosowaniem w stosunku do dłużników ulgi, tj. umorzenia, odroczenia terminu płatności lub rozłożenia zaległości na raty, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
7. Współpraca z Radcą Prawnym Zakładu lub kancelarią prawną obsługującą Zakład w zakresie prowadzonych spraw, w tym przygotowanie wymaganych dokumentów i przekazywanie ich, celem skierowania sprawy na drogę postępowania sądowego;
8. Wprowadzanie danych do bazy dłużników BIG, ich aktualizacja i usuwanie, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
9. Zapewnienie terminowego załatwiania spraw, skarg, wniosków i postulatów lokatorów dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków Pracownika;
10. Prowadzenie zestawień dotyczących pracy Działu Windykacji, zgodnie z obowiązującym Regulaminem Windykacji;
11. Ponoszenie odpowiedzialności związanej z przetwarzaniem danych osobowych w zakresie ochrony tych danych przed niepowołanym dostępem, nieuzasadnioną modyfikacją lub zniszczeniem, nielegalnym ujawnieniem lub pozyskaniem, jak również zachowanie tych danych w tajemnicy, także po ustaniu zatrudnienia;
12. Współpraca z wydziałami Urzędu Miejskiego w Pabianicach oraz innymi jednostkami, urzędami, firmami zewnętrznymi określonymi w Regulaminie Windykacji, w ramach powierzonych obowiązków;
13. Koordynowanie pracy wykonywanej przez pracowników Działu Windykacji oraz dbanie o ich dobrą wzajemną współpracę;
14. Opracowywanie indywidualnych zakresów obowiązków podległych pracowników;
15. Opracowywanie planu urlopów podległych pracowników;
16. Opracowywanie i przedkładanie do akceptacji wniosków w sprawach zmian kadrowych i zakresu pracy podległych pracowników, wynagrodzeń, awansu, wyróżnień, kar dyscyplinarnych, ustalanie zadań premiowych i opiniowanie ich wykonania, opiniowanie wniosków premiowych;
17. Znajomość aktów prawnych związanych z pełnioną funkcją.
Umowa o pracę na okres 6 miesięcy. Praca w godz. 7-15
OFERTA PRACY JEST RÓWNIEŻ DLA OSOBY Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI.
Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji,
- na stronie Zakładu - https://bip.zgm.pabianice.pl/ Oferty pracy
Miejsce pracy:
Warzywna 6, 95-200 Pabianice, powiat: pabianicki, woj: łódzkie
Pracodawca:
Miasto Pabianice - Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- obsługa MS Office, obsługa urządzeń biurowych, obsługa komputera
- wykształcenie Wyższe : zarządzanie lub administracja lub prawo lub ekonomia lub pokrewne. Obsługa programów komputerowych: Office, Word, Excel. Obsługa urządzeń technicznych: fax, ksero, skaner. Znajomość Ustawy o Finansach Publicznych; znajomość prawa lokalowego.
Inne wymagania:
wykształcenie Wyższe : zarządzanie lub administracja lub prawo lub ekonomia lub pokrewne. Obsługa programów komputerowych: Office, Word, Excel. Obsługa urządzeń technicznych: fax, ksero, skaner. Znajomość Ustawy o Finansach Publicznych; znajomość prawa lokalowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
42 225 92 85
Wymagane dokumenty:
cv termin składania dokumentów do dnia 28.11.2025r do godz. 13.00 Do pobrania: - na stronie Zakładu -//bip.zgm.pabianice.pl/artykuly/64/oferty-pracy Dokumenty do pobrania na potrzeby rekrutacji, - w sekretariacie lub kancelarii Zakładu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook