StPr/25/1112
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 8 500 PLN
Zakres obowiązków:
Organizacja, koordynowanie i nadzorowanie pracy podległej komórki oraz współpraca z pozostałymi komórkami organizacyjnymi;
Współudział w przygotowywaniu dokumentacji do udziału w postępowaniach przetargowych;
Koordynowanie terminowości wykonywanych usług na zewnątrz zgodnie z podpisanymi umowami;
Sporządzanie i nadzór nad całokształtem dokumentacji wymaganej przy prowadzeniu inwestycji oraz remontów bieżących, uczestnictwo w rozliczaniu inwestycji;
Opracowywanie okresowych planów rzeczowych i ekonomiczno–finansowych dla zarządzanego obszaru wraz z bieżącą kontrolą ich realizacji;
Optymalizacja kosztów działalności firmy;
Przygotowywanie sprawozdań i raportów dla Zarządu.
Miejsce pracy:
Budowlanych 7, 86-300 Grudziądz, powiat: m. Grudziądz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
OPEC GRUDZIĄDZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, obsługa pakietu MS OFFICE
- [Inne] : Minimum 5-letniego stażu pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym; Umiejętności podejmowania decyzji i egzekwowania ich realizacji; Umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywności i komunikatywności; Biegłej znajomość pakietu MS Office; Prawa jazdy kat. B; Umiejętności pracy w zespole; Dobrej organizacji pracy własnej.
Inne wymagania:
[Inne] : Minimum 5-letniego stażu pracy, w tym minimum 2 lata na stanowisku kierowniczym; Umiejętności podejmowania decyzji i egzekwowania ich realizacji; Umiejętności rozwiązywania problemów, kreatywności i komunikatywności; Biegłej znajomość pakietu MS Office; Prawa jazdy kat. B; Umiejętności pracy w zespole; Dobrej organizacji pracy własnej.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Joanna Pomianowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail