StPr/25/0308
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 544 PLN
5544 zł brutto plus dodatek za staż pracy
Zakres obowiązków:
1. Kieruje z upoważnienia Dyrektora zespołem pracowników obsługi.
2. Określa zadania, odpowiedzialność i uprawnienia pracowników wymienionych w pkt. 1 w formie zakresów czynności, przedstawia je do akceptacji Dyrektorowi, a także stwarza im odpowiednie warunki pracy oraz zapewnia warunki bhp.
3. Nadzoruje zgodnie z przydziałem czynności wykonywane przez w/w pracowników zadania.
4. Nadzoruje właściwe gospodarowanie majątkiem szkoły, dba o jego sprawność i bezpieczeństwo.
5. Kontroluje czystość budynku szkoły oraz przynależnego terenu ( tereny zielone ).
6. Pilnuje terminowości sprzętu przeciwpożarowego, urządzenia odgromowe, klucze do wyjść ewakuacyjnych.
7. Kontroluje i ocenia stan techniczny budynku szkoły.
8. Dokonuje koniecznych przeglądów budynku szkoły.
9. Planuje bieżące i kapitalne remonty.
10. Sporządza plan zamówień publicznych we współpracy z Głównym Księgowym.
11. Współpracuje z Dyrektorem i Głównym Księgowym w zakresie realizacji wydatków budżetowych.
12. Realizuje zamówienia publiczne wynikające z zajmowanego stanowiska pracy, między innymi: zakup materiałów i wyposażenia: artykułów biurowych, papier, tusze i tonery, środki czystości, środki ochrony dla pracowników i narzędzia do sprzątania, artykuły elektryczne, remontowe i hydrauliczne, zakup pomocy dydaktycznych, zakup usług: umowy serwisowe i przeglądy techniczne budynku.
13. Prowadzi dokumentacje techniczną związaną z remontami.
14. Zleca i nadzoruje bieżące remonty.
15. Dokonuje odbioru prac remontowych,
16. Kontroluje wykorzystanie środków czystości.
17. Zaopatruje pracowników w środki ochrony osobistej ( odzież ochronna ).
18. Zamawia pieczęcie oraz prowadzi ich ewidencje.
19. Przygotowuje umowy najmu pomieszczeń w PZS i PS i kontroluje systematyczność wpłat za usługę.
20. Opisuje faktury i rachunki pod względem merytorycznym.
21. Prowadzi księgi inwentarzowe i uzgadnia je z Głównym Księgowym.
22. Znakuje sprzęt szkolny i dokonuje likwidacji już zużytego.
23. Opracowuje harmonogram urlopów wypoczynkowych podległych sobie pracowników.
24. Przeprowadza kontrole stanu bhp w Placówce.
25. Bierze udział w opracowaniu planów modernizacji Placówki, opracowuje regulaminy i instrukcje dot. BHP.
26. Na bieżąco informuje Dyrektora o uchybieniach.
Miejsce pracy:
Jagiellońska 69, 05-120 Legionowo, powiat: legionowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowy Zespół Szkół i Placówek Specjalnych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania wobec kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe pożądane umiejętności i cechy kandydata: umiejętności organizacji czasu pracy, umiejętność kierowania zespołem, sumienność, uczciwość, punktualność, komunikatywność, pracowitość, rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy.
Inne wymagania:
Wymagania wobec kandydatów: obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie, nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe pożądane umiejętności i cechy kandydata: umiejętności organizacji czasu pracy, umiejętność kierowania zespołem, sumienność, uczciwość, punktualność, komunikatywność, pracowitość, rzetelność i dbałość o jakość wykonywanej pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Beata Kożuchowska
Nr telefonu:
22 774 27 63
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8:00 - 15:00