KIEROWNIK GOSPODARCZY

KIEROWNIK GOSPODARCZY

Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Wymiar pracy
Część etatu
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 2 333 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/4846

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
7-15 lub 9-17 wynagrodzenie zgodne z Rozp. Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30.04.2008 (Dz.U. z 2023 r. poz. 1505 z późn. zm)

Zakres obowiązków:
Gospodarka majątkiem i infrastrukturą szkoły:
- prowadzenie ewidencji i nadzór nad mieniem szkoły,
- planowanie potrzeb w zakresie materiałów, sprzętu i wyposażenia,
- organizowanie zakupów i dostaw zgodnie z procedurami zamówień publicznych,
- organizowanie i nadzorowanie przeglądów technicznych, konserwacji i remontów,
- nadzór nad stanem technicznym budynku szkoły, instalacji, sprzętu i urządzeń,
- prowadzenie dokumentacji związanej z inwestycjami, remontami i konserwacją,
- zapewnienie odpowiednich warunków higieniczno-sanitarnych w obiekcie.
2. Organizacja i nadzór nad pracownikami administracji i obsługi:
- kierowanie pracą pracowników obsługi (sprzątających, portierów),
- ustalanie i kontrola harmonogramów pracy, planów urlopowych, zastępstw,
- ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie i szkolenie,
- dbanie o przestrzeganie regulaminu pracy, BHP i przepisów ppoż. przez podległy
personel.
3. Sprawy gospodarczo-administracyjne:
- prowadzenie gospodarki magazynowej i materiałowej;
- sporządzanie planów zakupów i zapotrzebowań na materiały, sprzęt, środki czystości i artykuły biurowe,
- prowadzenie dokumentacji przychodów i rozchodów magazynowych,
- organizacja transportu i logistyki na potrzeby szkoły,
- organizowanie i nadzorowanie prac związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenie szkoły,
- zapewnienie właściwego oznakowania ewakuacyjnego i przeciwpożarowego,
- organizowanie okresowych inwentaryzacji i sporządzanie protokołów.
4. Bezpieczeństwo i ochrona:
- współpraca z inspektorem BHP i inspektorem ochrony ppoż. w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa w szkole,
- prowadzenie szkoleń stanowiskowych dla podległych pracowników,
- organizowanie ewakuacji próbnych i dbanie o sprawność sprzętu gaśniczego,
- kontrola dostępu do obiektów szkoły i nadzór nad systemem zabezpieczeń.
5. Współpraca i sprawozdawczość:
- współpraca z dyrekcją szkoły przy sporządzaniu planu finansowego,
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji zadań gospodarczych i remontowych,
- współpraca z organem prowadzącym, instytucjami kontrolnymi i nadzorującymi,
- współpraca z dostawcami usług i materiałów, negocjowanie warunków i nadzorowanie realizacji umów,
- sporządzanie analiz kosztów utrzymania obiektu i proponowanie działań oszczędnościowych.
6. Inne obowiązki:
- realizacja zadań wynikających z bieżących potrzeb szkoły,
- wykonywanie poleceń dyrektora szkoły związanych z zakresem działalności
gospodarczej i administracyjnej.


Miejsce pracy:
Mlaskotów 6, 30-117 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Pracodawca:
PAŃSTWOWE LICEUM SZTUK PLASTYCZNYCH IM. JÓZEFA KLUZY W KRAKOWIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
20

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - pełny wymiar czasu pracy, - stabilne warunki zatrudnienia w instytucji publicznej, - możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności wykształcenie wyższe (zarządzanie, administracja, ekonomia, logistyka, inżynieria, budownictwo), minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub związanym z administracją i gospodarką mieniem, znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, przepisów BHP i ppoż., ustawy o ochronie danych osobowych, praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w oświacie, umiejętność negocjowania warunków współpracy z kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi, -znajomość zasad gospodarki magazynowej i inwentaryzacji, kompetencje interpersonalne, zdolności przywódcze i komunikacyjne.


Inne wymagania:
Oferujemy: - zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, - pełny wymiar czasu pracy, - stabilne warunki zatrudnienia w instytucji publicznej, - możliwość rozwoju zawodowego i doskonalenia umiejętności wykształcenie wyższe (zarządzanie, administracja, ekonomia, logistyka, inżynieria, budownictwo), minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym lub związanym z administracją i gospodarką mieniem, znajomość przepisów: ustawy Prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, Kodeksu pracy, przepisów BHP i ppoż., ustawy o ochronie danych osobowych, praktyczna znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej i zespołu, odpowiedzialność, rzetelność, samodzielność. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych, w tym w oświacie, umiejętność negocjowania warunków współpracy z kontrahentami i instytucjami zewnętrznymi, -znajomość zasad gospodarki magazynowej i inwentaryzacji, kompetencje interpersonalne, zdolności przywódcze i komunikacyjne.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Marek Kołacz

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail
Dodano: 27.09.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 323535
Udostępnij:
Dodano: 27.09.2025, 03:45
ID ogłoszenia: 323535

Zobacz inne oferty

2 200 €netto
Nowe
Caring Personnel
Hassfurt
2 200 €netto
Dodano: 12 godz. temu
1 950 €netto
Nowe
Caring Personnel
Steinhagen
1 950 €netto
Dodano: 12 godz. temu
2 100 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Borken
2 100 €netto
Dodano: 11 godz. temu
Do góry