StPr/25/0832
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 071 PLN
Zakres obowiązków:
Organizacja i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem budynków szkolnych, nadzór nad stanem technicznym budynków i mienia, organizacja remontów, przeglądów technicznych, dbanie o sprawność instalacji i urządzeń.
Prowadzenie dokumentacji, rozliczanie faktur, obsługa inwentaryzacji.
Dbanie o zaopatrzenie w materiały biurowe, środki czystości, pomoce naukowe i inne niezbędne materiały.
Kierowanie pracą pracowników obsługi, prowadzenie dokumentacji związanej z czasem pracy BHP.
Współpraca z dyrekcją szkoły w zakresie planowania budżetu.
Dyscyplina budżetowa: dbanie o oszczędne i celowe wydatkowanie środków.
Praca w wymiarze pełnego etatu, od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00-16:00. Zatrudnienie od 01.01.2026-31.12.2026 r. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia brutto 5071 zł + wysługa + dodatek kierowniczy.
Miejsce pracy:
Al.Krakowska 20, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa nr 2 w Piastowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Poziom wykształcenia- minimum średnie. Wymagane 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem. Znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego, prawa pracy oraz finansów publicznych. Biegła obsługa komputera.
Inne wymagania:
Poziom wykształcenia- minimum średnie. Wymagane 2-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem. Znajomość przepisów z zakresu prawa oświatowego, prawa pracy oraz finansów publicznych. Biegła obsługa komputera.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Czygier
Nr telefonu:
22 723 65 53
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail