StPr/25/0505
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 400 PLN
Zakres obowiązków:
Znajomość obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie wynikającym z realizowanych zadań i obowiązków, prowadzenie spraw związanych z administrowaniem obiektów, odpowiedzialność za stan techniczny obiektów, odpowiedzialność za całokształt działalności gospodarczej szkoły, zapewnienie bezpieczeństwa przeciwpożarowego i BHP, organizowanie i nadzór nad remontami oraz bieżącymi naprawami, przygotowywanie i realizacja procedur związanych z zakupem wyposażenia i materiałów niezbędnych do funkcjonowania szkoły, systematyczne analizowanie wydatków pod kątem ich celowości i racjonalności, udział w projektach realizowanych w szkole w zakresie wskazanym przez dyrektora, postępowanie w ramach Prawa zamówień publicznych, kierowanie zespołem pracowników obsługi.
Miejsce pracy:
Dworcowa 3, 74-500 Chojna, powiat: gryfiński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Zespół Szkół Ponadpodstawowych
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- komputer - obsługa, kierowanie zespołem, dobra organizacja pracy własnej
- [Umiejętność 1] : komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność [Inne] : wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe plus 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie plus 6 lat doświadczenia zawodowego; wynagrodzenie zasadnicze 6400 PLN plus dodatek funkcyjny 1500 PLN.
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność [Inne] : wymagania kwalifikacyjne: wykształcenie wyższe plus 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie plus 6 lat doświadczenia zawodowego; wynagrodzenie zasadnicze 6400 PLN plus dodatek funkcyjny 1500 PLN.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agata Czuto
Nr telefonu:
91 4142029
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook