StPr/25/1406
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 280 PLN
+ dodatek kierowniczy oraz dodatek stażowy
Zakres obowiązków:
Kierowanie zespołem obsługi szkoły i organizacja pracy, kontrola i rozliczanie czasu pracy, nadzór nad jakością i dyscypliną pracy. Opracowywanie i realizacja planów urlopowych pracowników obsługi. Obsługa administracyjno-kadrowa sporządzanie umów o pracę oraz świadectw pracy. Współpraca z innymi jednostkami w zakresie kadrowym, finansowym oraz innymi niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania jednostki. Administrowanie obiektem szkoły, obejmujące m.in.: organizację i nadzór nad przeglądami budynku i pomieszczeń szkolnych, zapewnienie wymaganych w prawie budowlanym kontroli okresowych, podejmowanie działań w przypadku awarii, udostępnianie pomieszczeń uprawnionym osobom w celu przeprowadzania konserwacji, wymiany oraz odczytów liczników mediów. Udział w planowaniu remontów bieżących i kapitalnych, kontakt z wykonawcami, zbieranie ofert. Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi, w tym: prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem obowiązującym w szkole, przygotowywanie projektów umów i zleceń na prace inwestycyjno-remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy, sprawowanie nadzoru nad przebiegiem remontów na terenie szkoły oraz udział w ich odbiorze. Udział w planowaniu oraz realizacji zakupów inwentarza i wyposażenia szkoły, a także dokonywanie bieżących zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki. Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sprzętu szkolnego, maszyn, narzędzi, urządzeń i instalacji oraz gaśnic, zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż. Kontrola czystości wszystkich pomieszczeń szkolnych oraz otoczenia placówki, dbanie o porządek, bezpieczeństwo i prawidłowe zagospodarowanie terenu szkoły. Zaopatrywanie szkoły w sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, artykuły biurowe i inne niezbędne materiały, z zachowaniem procedur dotyczących zamówień publicznych oraz bieżące dokonywanie zakupów związanych z działalnością szkoły. Prowadzenie wykazu inwentarza szkoły, w tym: organizacja okresowych inwentaryzacji majątku szkoły (spis z natury co 4 lata), sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia i środków trwałych. Planowanie, kontrola oraz realizacja budżetu jednostki. Wypełnianie sprawozdań GUS, PEFRON, UZP. Obsługa SIO w zakresie kadrowym. Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Szkoły
Miejsce pracy:
GAGARINA 3, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, powiat: kędzierzyńsko-kozielski, woj: opolskie
Pracodawca:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 9 im. Jurija Gagarina w Kędzierzynie-Koźlu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wyk. średnie i min. 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku albo wyk. wyższe i min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła obsługa komputera (znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), znajomość Kadry Vulcan, Edziennik oraz SIO, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, terminowość, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, Mile widziane: znajomość podstawowych zagadnień z zakresu kodeksu postepowania administracyjnego, znajomość prawa oświatowego: wiedza o przepisach regulujących działalność szkół, umiejętność redagowania pism urzędowych: umiejętność sporządzania oficjalnych dokumentów. Praca pon.-pt. 7-15
Inne wymagania:
wyk. średnie i min. 6 lat doświadczenia na podobnym stanowisku albo wyk. wyższe i min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, biegła obsługa komputera (znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), znajomość Kadry Vulcan, Edziennik oraz SIO, wysoka kultura osobista i umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, terminowość, umiejętność organizacji pracy własnej i podległego zespołu, Mile widziane: znajomość podstawowych zagadnień z zakresu kodeksu postepowania administracyjnego, znajomość prawa oświatowego: wiedza o przepisach regulujących działalność szkół, umiejętność redagowania pism urzędowych: umiejętność sporządzania oficjalnych dokumentów. Praca pon.-pt. 7-15
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Ewa Jasłowska
Nr telefonu:
77 48 33 034
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook