StPr/25/0820
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
- prowadzenie spraw związanych z administrowaniem nieruchomościami na terenie szkoły;
- utrzymywanie terenu, budynku i mienia w należytym stanie techniczno-eksploatacyjnym i w należytej czystości;
- prowadzenie zgodnie z obowiązującymi przepisami księgi obiektu budowlanego;
- dbanie o zapewnienie odpowiednich warunków ppoż. i bhp;
- organizacja remontów bieżących (poszukiwanie wykonawców, przygotowywanie umów, nadzór nad realizacją);
- przestrzeganie dyscypliny budżetowej,
- organizowanie i nadzorowanie zabezpieczenia mienia szkoły oraz ochrony administrowanych budynków i terenu;
- organizowanie i nadzorowanie pracy personelu techniczno-konserwatorskiego;
- planowanie, zakup środków i materiałów niezbędnych do utrzymywania budynku i terenów zielonych w dobrym stanie techniczno-eksploatacyjnym;
- realizacja zakupów wyposażenia szkoły zgodnie z decyzjami dyrektora;
- organizowanie i nadzorowanie prac porządkowych w budynku i na terenach zielonych szkoły;
- zlecenie prac o charakterze usługowym (usług transportu, szklenia, serwisu urządzeń);
- wykonania ekspertyz, wykonanie audytu, robót remontowo budowlanych, itp.);
- prowadzenie analizy wydatków za dostawę mediów, zlecane usługi, zakupy środków i materiałów do utrzymywania czystości, zakupy materiałów eksploatacyjnych itp.;
- prowadzenie okresowych przeglądów stanu technicznego budynku i terenów przyległych oraz infrastruktury technicznej wraz z określeniem potrzeb w zakresie konserwacji i koniecznych remontów;
- przygotowanie materiałów i warunków konkursowych, specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie opisu przedmiotu zamówienia oraz istotnych postanowień umowy;
- udział w pracach komisji konkursowej i przetargowej;
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zamówień publicznych,
- udział w pracach komisji odbioru częściowego i końcowego inwestycji i prac remontowych;
- organizacja inwentaryzacji rocznej i okresowej;
- kontrola procesu realizacji inwestycji i remontów;
- przygotowanie umów wynajmu pomieszczeń szkolnych;
- prowadzenie rejestru wszystkich umów najmu;
- prowadzenie rozliczeń z użytkownikami wynajmującymi pomieszczenia szkolne;
- prowadzenie prac związanych z przekazaniem pomieszczeń nowym użytkownikom,
- sporządzanie harmonogramu dyżurów dla pracowników gospodarczych;
- uczestniczenie w rozruchu urządzeń i instalacji gazowych;
- odbiór i porządkowanie dokumentacji dotyczącej zakupów, dostaw, zakończenia inwestycji i prac remontowych, atestów, certyfikatów, instrukcji obsługi, kart gwarancyjnych;
- planowanie oraz zakup maszyn i sprzętu do utrzymywania budynków i infrastruktury (kosiarki, maszyny czyszczące, itp.);
- dokonywanie kontroli wewnętrznej;
- przekazywanie akt spraw zakończonych do zakładowego archiwum;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem mienia i majątku szkolnego;
- dokonywanie okresowych ocen pracowników na stanowiskach gospodarczych;
- nadzór nad gospodarką odpadami (utylizacja i ochrona środowiska);
- sporządzanie deklaracji podatku od nieruchomości oraz od środków transportu;
- administrowanie i obsługa dokumentacji pracowniczej;
- systematyczne uzupełnianie danych do Systemu Informacji Oświatowej zgodnie z przydzielonymi uprawnieniami
Miejsce pracy:
Franciszka Zabłockiego 8, 24-100 Puławy, powiat: puławski, woj: lubelskie
Pracodawca:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 W PUŁAWACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
- Wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6-letni staż pracy. Wymagania związane ze stanowiskiem 1. Niezbędne: ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie; obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2. Dodatkowe: znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych; biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; doświadczenie w kierowaniu zespołem; dyspozycyjność, dobra organizacja pracy; komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność; doświadczenie w kwalifikowani i wprowadzaniu wszelkich dokumentów księgowych (faktur, PK, not) do systemu finansowego; umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej (mile widziany Program PROGMAN); prawo jazdy kat. B 3. Kandydat powinien cechować się: komunikatywnością, skrupulatnością, umiejętnością bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole, zdolnością kreatywnego i analitycznego myślenia, inicjatywą w działaniu. godz. pracy 7-15
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe o specjalności umożliwiającej efektywne wykonywanie zadań na stanowisku, 2-letni staż pracy na stanowisku kierowniczym lub wykształcenie średnie umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 6-letni staż pracy. Wymagania związane ze stanowiskiem 1. Niezbędne: ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku; nie był prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione umyślnie; obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych. 2. Dodatkowe: znajomość przepisów z zakresu zamówień publicznych, finansów publicznych, prawa pracy, prawa budowlanego, kodeksu postępowania administracyjnego, przepisów oświatowych w szczególności w zakresie bhp w szkołach i placówkach oświatowych; biegła obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; doświadczenie w kierowaniu zespołem; dyspozycyjność, dobra organizacja pracy; komunikatywność, odpowiedzialność, sumienność; doświadczenie w kwalifikowani i wprowadzaniu wszelkich dokumentów księgowych (faktur, PK, not) do systemu finansowego; umiejętność obsługi powszechnie używanych systemów operacyjnych oraz poczty elektronicznej (mile widziany Program PROGMAN); prawo jazdy kat. B 3. Kandydat powinien cechować się: komunikatywnością, skrupulatnością, umiejętnością bezkonfliktowej i twórczej pracy w zespole, zdolnością kreatywnego i analitycznego myślenia, inicjatywą w działaniu. godz. pracy 7-15
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
81 458 65 55
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty list motywacyjny; życiorys (CV); kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie; kserokopie dokumentów poświadczających dodatkowe kwalifikacje, uprawnienia; kserokopie dokumentów poświadczających staż pracy; oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie; oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych; oświadczenie dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych; wskazania danych do kontaktu obejmujących numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej. Wymagane dokumenty należy składać w sekretariacie szkoły w zamkniętej kopercie w terminie do 5 grudnia 2025 r. do godz. 15:00 osobiście lub listem poleconym na adres podany poniżej. Decyduje data wpływu do szkoły. Oferty należy składać zaklejonych kopertach z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu oraz adresem poczty elektronicznej i dopiskiem Nabór na stanowisko kierownik gospodarczy. Uwagi Nabór przeprowadzony zostanie w siedzibie Szkoły Podstawowej nr 4 im. Mikołaja Kopernika w Puławach, ul. Zabłockiego 8, 24-100 Puławy w dniu 10 grudnia 2024 r. od godz. 9:00. Pozostałe informacje dotyczące naboru: - Wyniki naboru zostaną ogłoszone na tablicy informacyjnej szkoły oraz stronie podmiotowej BIP; - Z osobą wyłonioną w wyniku przeprowadzenia naboru zostanie zawarta umowa o pracę. Informacje dodatkowe: 1. Dokumenty, które wpłyną do szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. 2. Dokumenty aplikacyjne kandydatów, po zakończeniu postępowania konkursowego będzie można odebrać w sekretariacie szkoły. 3. Telefon kontaktowy 81 458 65 55.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: 05.12.2025 r., Godziny : 15:00

Zaloguj się przez Facebook