StPr/24/14954
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
+ premia regulaminowa + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
1. Znajomość obowiązujących przepisów prawa i instrukcji w zakresie wynikającym z realizowanych zadań i obowiązków służbowych.
2. Odpowiedzialność za całokształt działalności gospodarczej szkoły.
3. Kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły.
4. Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji technicznej obiektu.
Miejsce pracy:
Brechta 8, 03-472 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa Nr 258
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, artystyczne
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Pakiet MS Office
- WYMAGANIA: - wykształcenie średnie administracyjne; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; - pakiet MS Office, - umiejętność organizacji pracy w zespole, rzetelność; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:30-15:30. [ZGŁOSZENIA: tel. 226192385, e-mail: [email protected]]
Inne wymagania:
WYMAGANIA: - wykształcenie średnie administracyjne; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe; - pakiet MS Office, - umiejętność organizacji pracy w zespole, rzetelność; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godz.: 7:30-15:30. [ZGŁOSZENIA: tel. 226192385, e-mail: [email protected]]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
226192385
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail