StPr/24/15433
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 114 PLN
+ dodatek za wysługę lat + premia regulaminowa + dodatek funkcyjny (kierowniczy)
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie zespołem pracowników obsługi szkoły.
2. Organizacja wynajmu sal, pomieszczeń i innych powierzchni.
3. Nadzór na funkcjonowaniem kuchni i stołówki szkolnej.
4. Zapewnienie sprawności funkcjonowania urządzeń i sprzętu, jak np.: przeciwpożarowy, alarmowy, urządzenia ogrodowe, elektryczne, gazowe, wodno kanalizacyjne, instalacji telefonicznej.
5. Nadzór nad utrzymaniem pełnej czystości i porządku budynku oraz przynależnego terenu.
6. Realizacja zakupów wyposażenia materialnego szkoły zgodnie z decyzjami rady pedagogicznej i dyrektora szkoły.
7. Współudział w projektowaniu budżetu szkoły, w tym szczególnie na wydatki administracyjno-gospodarcze, techniczno-eksploatacyjne, remontowe, materiałowe itp.
8. Właściwe prowadzenie i gromadzenie dokumentacji technicznej obiektu i urządzeń.
Miejsce pracy:
Karmelicka 13, 00-163 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa nr 210 im. Bohaterów Pawiaka
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 1)
- polski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- Wymagania: - wykształcenie średnie ogólnokształcące; - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godzinach: 8:00-16:00. Kontakt: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie średnie ogólnokształcące; - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe; - komunikatywna znajomość języka polskiego. Praca w godzinach: 8:00-16:00. Kontakt: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail