StPr/25/07022
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
+ premia regulaminowa 20% + dodatek funkcyjny w wysokości 800 zł
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie i nadzór pracy podległych pracowników;
2. Ustalanie grafiku dyżurów i rozliczanie godzin pracy pracowników. - kontrolowanie jakości oraz dyscypliny pracy podległych pracowników;
3. Opracowywanie planów urlopów pracowników administracji i obsługi;
4. Administrowanie obiektu przedszkola w zakresie:
- dokonywania przeglądów stałych, okresowych i doraźnych budynku i pomieszczeń przedszkolnych;
- powoływania osób z uprawnieniami do przeprowadzania wymaganych w prawie budowlanym przeglądów rocznych i pięcioletnich;
- powiadamiania dyrekcji w przypadku awarii oraz podejmowanie działań mających na celu ich likwidację;
- udostępniania uprawnionym osobom pomieszczeń w celu konserwacji, wymiany i spisywania liczników zużycia ciepła, energii elektrycznej, gazu i wody;
5. Kontrola właściwego zakodowania stacji monitoringu i zabezpieczenia budynku i mienia przed kradzieżą;
6. Udział w planowaniu remontów bieżących i kapitalnych;
7. Przeprowadzanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
- stosowanie się do regulaminu obowiązującego w przedszkolu o zamówieniach publicznych,
- przygotowywanie projektów umów i zleceń na prace inwestycyjno-remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy,
- sprawowanie nadzoru nad remontami na terenie przedszkola oraz udział w ich odbiorze.
8. Prowadzenie książki obiektu budowlanego.
- dokonywanie wpisów z przeglądów budynku i remontów.
9. Udział w planowaniu i realizacji zakupów inwentarza przedszkola,
- dokonywanie wszelkich zakupów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania przedszkola zgodnie z zaleceniami dyrektora przedszkola;
10. Prowadzenie ewidencji odzieży i obuwa roboczego i środków ochrony indywidualnej.
11. Udział w organizowaniu inwentaryzacji majątku przedszkola:
- koordynacja prac komisji inwentaryzacyjnej,
- opracowywanie harmonogramu prac spisowych,
- pisanie protokołów likwidacji i prac grup spisowych, - udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej przedszkola.
12. Sporządzanie projektów umów oraz prowadzenie rejestru umów.
13. Sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentów finansowych.
14. Pobieranie zaliczki na zakup bieżących materiałów i rozliczenie się z wydanej zaliczki.
15. Z zakresu żywienia dzieci i personelu:
- planowanie jadłospisów zgodnie z obowiązującymi przepisami i kalorycznością, wywieszanie ich do informacji rodziców i personelu przedszkola;
- planowanie i organizowanie zakupów artykułów spożywczych, codzienne wydawanie z magazynu artykułów do sporządzania posiłków w kuchni, wpisanie wydanych towarów do dziennika żywieniowego ( potwierdzone podpisem kucharki );
- prowadzenie kartotek magazynowych, sporządzanie rozliczeń miesięcznych;
- przestrzeganie stawki żywieniowej i terminów przydatności do spożycia artykułów znajdujących się w magazynie, właściwe przechowywanie ich i zabezpieczenie przed zniszczeniem;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem kuchni ( przygotowanie i porcjowanie posiłków zgodnie z obowiązującymi nomami, oszczędnym gospodarowaniem produktami spożywczymi, przestrzeganiem czystości, wykorzystaniem produktów do przygotowania posiłków zgodnie z ich przeznaczeniem);
- przestrzeganie zasad Dobrej Praktyki Higienicznej i Produkcyjnej oraz HACCP.
16. Rozliczenia opłat za żywienie dzieci i personelu.
Miejsce pracy:
Afrykańska 9, 03-966 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Przedszkole Nr 295 "Kraina Bajek"
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- Obsługa komputera
- Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat); - doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat; - umiejętność pracy na kompiuterze; - znajomość programów expertis; - umiejętność układania jadłospisów; - begła znajomośc języka polskiego; Praca w godzinach: 08:00-16:00;
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat); - doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat; - umiejętność pracy na kompiuterze; - znajomość programów expertis; - umiejętność układania jadłospisów; - begła znajomośc języka polskiego; Praca w godzinach: 08:00-16:00;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail