StPr/25/07258
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 633 PLN
Do wynagrodzenia doliczane 20% premii + wysługa lat.
Zakres obowiązków:
- zarządzanie personelem obsługowym, kuchnią,
- realizacja zapotrzebowania przedszkola, kuchni,
- planowanie jadłospisów, dostaw,
- rozliczanie płatności za żywienie dzieci,
- realizacja napraw awarii, sporządzanie raportów,
- dbanie o sprawny obieg dokumentów,
- wszystkie zadania administracyjne zlecone przez Dyrektora,
- wszystkie czynności związane ze sprawnym funkcjonowaniem placówki zlecone przez Dyrektora.
Miejsce pracy:
Lelechowska 7, 02-763 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Przedszkole nr 61
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 5)
- polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- dobra organizacja pracy
- Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; mile widziane administracyjne. Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe. Dobra organizacja pracy. Mile widziana książeczka Sanepidu. Wymagana biegła znajomość języka polskiego. Godziny pracy: 7:00-15:00. Zgłoszenia: tel. 22 822 12 83, e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; mile widziane administracyjne. Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe. Dobra organizacja pracy. Mile widziana książeczka Sanepidu. Wymagana biegła znajomość języka polskiego. Godziny pracy: 7:00-15:00. Zgłoszenia: tel. 22 822 12 83, e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
22 822 12 83
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail