KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M

KIEROWNIK GOSPODARCZY K/M

Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Znajomość języka
polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 380 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/09974

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 380 PLN
Do wynagrodzenia doliczane 20% premii.

Zakres obowiązków:
1. Kierowanie i sprawowanie nadzoru nad pracą podległego personelu obsługi szkoły.
2. Organizacja pracy zespołu ustalanie grafików dyżurów, kontrola i rozliczanie czasu pracy, prowadzenie list obecności oraz ewidencji pracowników niepedagogicznych, a także nadzór nad jakością i dyscypliną pracy.
3. Opracowywanie i realizacja planów urlopowych pracowników administracji i obsługi.
4. Wdrażanie i nadzorowanie systemu nagradzania oraz premiowania pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami.
5. Prowadzenie spraw kadrowych pracowników administracji i obsługi, w tym: - prowadzenie akt osobowych, - sporządzanie umów o pracę i aneksów, - przygotowywanie dokumentów dotyczących stażu pracy i nagród jubileuszowych, - nadzór nad aktualnością badań lekarskich, książeczek zdrowia, szkoleń BHP i p.poż.
6. Administrowanie obiektem szkoły, obejmujące m.in.: -organizację i nadzór nad przeglądami budynku i pomieszczeń szkolnych, -zapewnienie wymaganych w prawie budowlanym kontroli okresowych, -podejmowanie działań w przypadku awarii, - udostępnianie pomieszczeń uprawnionym osobom w celu przeprowadzania konserwacji, wymiany oraz odczytów liczników mediów.
7. Udział w planowaniu remontów bieżących i kapitalnych.
8. Realizacja zadań związanych z zamówieniami publicznymi, w tym: - prowadzenie postępowań zgodnie z regulaminem obowiązującym w szkole, - przygotowywanie projektów umów i zleceń na prace inwestycyjno-remontowe w oparciu o obowiązujące przepisy, - sprawowanie nadzoru nad przebiegiem remontów na terenie szkoły oraz udział w ich odbiorze.
9. Prowadzenie książki obiektu budowlanego, w tym dokonywanie wpisów dotyczących przeglądów i przeprowadzonych remontów.
10. Udział w planowaniu oraz realizacji zakupów inwentarza i wyposażenia szkoły, a także dokonywanie bieżących zakupów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania placówki zgodnie z zaleceniami Dyrektora.
11. Sporządzanie projektów umów najmu pomieszczeń i nieruchomości użytkowych dla instytucji oraz osób prywatnych, a także prowadzenie rejestru zawartych umów.
12. Pobieranie zaliczek z DBFO na zakup materiałów bieżących oraz terminowe rozliczanie się z ich wykorzystania.
13. Sporządzanie miesięcznych i rocznych raportów dla PFRON dotyczących zatrudnienia oraz kształcenia osób z niepełnosprawnościami.
14. Nadzór nad właściwym funkcjonowaniem sprzętu szkolnego, maszyn, narzędzi, urządzeń i instalacji (w tym elektrycznej) oraz gaśnic zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP i p.poż.; koordynowanie inwestycji i remontów na terenie szkoły, usuwanie usterek oraz współpraca w tym zakresie z Dyrektorem Szkoły.
15. Kontrola czystości wszystkich pomieszczeń szkolnych oraz otoczenia placówki, dbanie o porządek, bezpieczeństwo i prawidłowe zagospodarowanie terenu szkoły, w tym boisk i urządzeń znajdujących się na jej terenie.
16. Zaopatrywanie szkoły w sprzęt, pomoce dydaktyczne, środki czystości, artykuły biurowe i inne niezbędne materiały, z zachowaniem procedur dotyczących zamówień publicznych oraz bieżące dokonywanie zakupów związanych z działalnością szkoły.
17. Prowadzenie inwentarza szkoły, w tym: - organizacja okresowych inwentaryzacji majątku szkoły (spis z natury co 4 lata), - sporządzanie protokołów likwidacji wyposażenia i środków trwałych, - prowadzenie księgi inwentarzowej w aplikacji Vulcan.
18. Obsługa i aktualizowanie informacji o obiekcie w katalogu obiektów użyteczności publicznej (aplikacja WDC).
19. Utrzymywanie bieżącej współpracy z DBFO w zakresie polityki rachunkowości obowiązującej w szkole.
20. Współpraca z Dyrektorem, Radą Pedagogiczną, Radą Rodziców, Samorządem Szkolnym, DBFO.
21. Realizacja innych zadań powierzonych przez Dyrektora Szkoły.

Miejsce pracy:
Walentego Skorochód-Majewskiego 17, 02-104 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Pracodawca:
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 264 IM. GABRIELI MISTRAL W WARSZAWIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
  • polski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
  • Idealny kandydat (wymagania niezbędne): - jest obywatelem polskim, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nie figuruje w rejestrze przestępców seksualnych, - posiada wykształcenie minimum średnie oraz co najmniej 6-letni staż pracy (wykształcenie średnie rozumie się przez to wykształcenie średnie lub branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 650) o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego) lub posiada wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letni staż pracy (wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dn. 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego, - wykazuje się znajomością przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych oraz znajomością podstawowych zagadnień z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, - biegle obsługuje komputer (znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), - wykazuje umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. - posiada doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych w ramach różnego rodzaju projektów musi udokumentować swoje umiejętności na podstawie pozyskanych wcześniej środków finansowych dla innych organizacji. Zgłoszenia: [email protected], tel.: 22 668 74 19.


Inne wymagania:
Idealny kandydat (wymagania niezbędne): - jest obywatelem polskim, - ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nie figuruje w rejestrze przestępców seksualnych, - posiada wykształcenie minimum średnie oraz co najmniej 6-letni staż pracy (wykształcenie średnie rozumie się przez to wykształcenie średnie lub branżowe, w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. Prawo oświatowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 59, 949 i 2203 oraz z 2018 r. poz. 650) o odpowiednim profilu umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego) lub posiada wykształcenie wyższe oraz minimum 2-letni staż pracy (wykształcenie wyższe w rozumieniu ustawy z dn. 27 lipca 2005 r. Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2183 i 2201 oraz z 2018 r. poz. 138, 398, 650, 730, 912), o odpowiednim kierunku umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku kierownika gospodarczego, - wykazuje się znajomością przepisów o zamówieniach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o finansach publicznych oraz znajomością podstawowych zagadnień z zakresu kodeksu postępowania administracyjnego, - biegle obsługuje komputer (znajomość programów Microsoft Excel, Word, korzystanie z sieci Internet, poczty elektronicznej), - wykazuje umiejętność pracy w zespole, sumienność i rzetelność, dyspozycyjność, terminowość, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, gotowość do stałego podnoszenia swoich kwalifikacji. - posiada doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy pozabudżetowych w ramach różnego rodzaju projektów musi udokumentować swoje umiejętności na podstawie pozyskanych wcześniej środków finansowych dla innych organizacji. Zgłoszenia: [email protected], tel.: 22 668 74 19.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
22 668 74 19

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 26.09.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 322750
Udostępnij:
Dodano: 26.09.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 322750

Zobacz inne oferty

5 181,92 PLNbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Poznań
5 181,92 PLNbrutto
Dodano: 14 godz. temu
Do góry