StPr/25/1275
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Godzina zakończenia pracy : 15:30
Zakres obowiązków:
Organizowanie, przeprowadzanie inwentaryzacji i kasacji mienia szkoły oraz prowadzenie elektronicznych ksiąg inwentarzowych zgodnie z obowiązującymi przepisami; bieżąca i kontrolna inwentaryzacja sprzętu będącego na wyposażeniu szkoły; obsługa portalu BIP; obsługa portalu e-zamówienia; prowadzenie dokumentacji technicznej obiektu; utrzymywanie w pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń poprzez zlecenie właściwemu serwisowi naprawczemu sprzętu komputerowego i pozostałych urządzeń; rozliczanie czasu pracy kierowców, rozliczanie paliwa i kart pojazdu będącego w użytkowaniu szkoły; prowadzenie dokumentacji dotyczącej dowozu uczniów; przygotowywanie wniosków dotyczących staży, robót publicznych do PUP.
Miejsce pracy:
Prymasa Stefana Wyszyńskiego 15, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Pracodawca:
Szkoła Podstawowa nr 4 z oddziałami integracyjnymi im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Chełmie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność, kreatywność, komunikatywność, zaangażowanie i opowiedzialność za powierzone zadania, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; praca w grupie; dobra organizacja czasu pracy; znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych; doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem.
Inne wymagania:
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office; praca w grupie; dobra organizacja czasu pracy; znajomość przepisów ustawy o zamówieniach publicznych; doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Elwira Horyłek
Nr telefonu:
82 560 39 28
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - Uwaga! Wysyłając dokumenty rekrutacyjne do pracy na adres e-mail proszę zachować ostrożność i nie podawać numeru PESEL, numeru dokumentu tożsamości, adresów zamieszkania, numerów telefonów i danych wrażliwych. Art. 22 1. § 1. ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy, mówi, że: Pracodawca żąda od osoby ubiegającej się o zatrudnienie podania danych osobowych obejmujących: 1) imię (imiona) i nazwisko; 2) datę urodzenia; 3) dane kontaktowe wskazane przez taką osobę; 4) wykształcenie; 5) kwalifikacje zawodowe; 6) przebieg dotychczasowego zatrudnienia. § 2. Pracodawca żąda podania danych osobowych, o których mowa w § 1 pkt 4 6, gdy jest to niezbędne do wykonywania pracy określonego rodzaju lub na określonym stanowisku.