StPr/25/0554
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 075 PLN
wynagrodzenie zasadnicze w okresie próbnym + dodatek funkcyjny 250zł + premia 20% + dodatek stażowy+ ryczałt za dojazdy
Zakres obowiązków:
Organizacja pracy podległych pracowników, nadzór i kontrola, zakup materiałów, prowadzenie dokumentacji rozliczeniowej ( materiały, paliwo, godziny pracy, odczyty zużycia mediów)
I umowa na okres próbny 3 miesiące, docelowo umowa na czas nieokreślony;
Praca w godzinach: poniedziałek 07.00-16.00, wtorek-czwartek 07.00-15.00, piątek 07.00-14.00;
Miejsce pracy:
Białogórska 7, 59-920 Bogatynia, powiat: zgorzelecki, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W BOGATYNI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, techniczne, kierunek: budownictwo,instalacje elektryczne, wodne,kanalizacyjne c.o,c.w.u.
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego (wymagany staż - lata: 1)
- wykształcenie średnie techniczne - kierunek/specjalność: budownictwo,instalacje elektryczne, wodne, kanalizacyjne, c.o., c.w.u., węzły cieplne, staż pracy 2 lata , mile widziane uprawnienia , G1, G2,
Inne wymagania:
wykształcenie średnie techniczne - kierunek/specjalność: budownictwo,instalacje elektryczne, wodne, kanalizacyjne, c.o., c.w.u., węzły cieplne, staż pracy 2 lata , mile widziane uprawnienia , G1, G2,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Małgorzata Kurczyk
Nr telefonu:
75 77 32 675
Wymagane dokumenty:
CV ze zdjęciem
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon