StPr/25/2560
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
6 611,10 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie pełnej działalności związanej z administrowaniem budynków i obsługą mieszkańców. Sanitarno-porządkowe nadzorowanie budynków i osiedli oraz zabezpieczenie dozorcom (gospodarzom domów) i konserwatorom materiałów, narzędzi i odzieży ochronnej, zgodnie z obowiązującymi regulaminami w tym zakresie. Opisywanie kosztów energii cieplnej, wody i wywozu nieczystości w rozbiciu na lokale mieszkalne i usługowe, pomieszczenia przynależne, pomieszczenia gospodarcze i biura Spółdzielni. Zapewnienie odzieży roboczej oraz środków czystości dla wszystkich pracowników, którym zgodnie z regulaminem odzież i środki przysługują oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie, a także sporządzania sprawozdań. Załatwienie spraw związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług komunalno- mieszkaniowych, podejmowanie interwencji w przypadku niewłaściwego świadczenia usług. Sprawdzanie pod względem merytorycznym i rachunkowym rozliczeń z dostawcami oraz dopilnowanie terminowego regulowania należności. Utrzymanie właściwego stanu technicznego anten zbiorczych TV SAT oraz azart. Opisywanie kosztów energii cieplnej, wody i wywozu nieczystości w rozbiciu na lokale mieszkalne i usługowe, pomieszczenia przynależne, pomieszczenia gospodarcze i biura Spółdzielni. Nadzorowanie i kontrolowanie odczytów wodomierzy ciepłej i zimnej wody i przekazywanie informacji do księgowości. Sporządzanie analiz w tym zakresie. Sporządzanie inwentaryzacji reklam, Klimatyzatorów umieszczanych na elewacji budynków lub na terenie nieruchomości Spółdzielni. Sporządzanie umów w tym zakresie. Organizowanie wykonania zadań wynikających z ogólnie obowiązujących przepisów, statutu, regulaminów, instrukcji wewnętrznych oraz uchwał i decyzji organów Spółdzielni.
Umowa na okres próbny, docelowo na czas nieokreślony.
Praca w godz. 7:00-15:00.
Oferta pracy dostępna w sali B, D, F.
Kontakt z pracodawcą - tel. 71 78 31 433 lub 71 78 31 436 lub e-mail: [email protected] lub [email protected]
Miejsce pracy:
Klimasa 33/35, 50-515 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Pracodawca:
Spółdzielnia Mieszkaniowa ENERGOPREM
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Kierownik działu administracyjno-gospodarczego
- wykształcenie: wyższe ogólne, ekonomiczne lub inne pokrewne, staż pracy: powyżej 8 lat praktyki, komunikatywność w kontaktach bezpośrednich z mieszkańcami (członkami spółdzielni) oraz kreatywność, samodzielność, umiejętność kierowania zespołem pracowników - gospodarzy domów, bardzo dobra znajomości programów EXCEL, WORD, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych prawo jazdy kat. B, samochód
Inne wymagania:
wykształcenie: wyższe ogólne, ekonomiczne lub inne pokrewne, staż pracy: powyżej 8 lat praktyki, komunikatywność w kontaktach bezpośrednich z mieszkańcami (członkami spółdzielni) oraz kreatywność, samodzielność, umiejętność kierowania zespołem pracowników - gospodarzy domów, bardzo dobra znajomości programów EXCEL, WORD, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych prawo jazdy kat. B, samochód
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
71 78 31 433
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
-
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail