StPr/25/1399
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 040 PLN
Zakres obowiązków:
Szczegółowy zakres obwiązków zawarty w ogłoszeniu o pracę w zakładce "oferty pracy" na stronie BIP Urzędu Miejskiego w Tarczynie.
Komplet wymaganych dokumentów należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres ul. Stępkowskiego 17 05-555 Tarczyn do dnia 20.10.2025 (liczy się data wpływu).
Miejsce pracy:
J. Stępkowskiego 17, 05-555 Tarczyn, powiat: piaseczyński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Tarczynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: budownictwo, architektura
- Prawo jazdy kat. B, umiejętność kierowania zespołem
- Minimum 5 lat stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na danym stanowisku. Udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z koordynacją i organizacją procesów budowlanych.
Inne wymagania:
Minimum 5 lat stażu pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymogami na danym stanowisku. Udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z koordynacją i organizacją procesów budowlanych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Julia Mendel
Wymagane dokumenty:
Komplet wymaganych dokumentów należy złożyć osobiście w siedzibie urzędu lub przesłać pocztą na adres ul. Stępkowskiego 17 05-555 Tarczyn do dnia wskazanego w ogłoszeniu (liczy się data wpływu).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście