KIEROWNIK KANCELARII

KIEROWNIK KANCELARII

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 301 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0543

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 301 PLN
Docelowo umowa na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy.

Zakres obowiązków:
Kierowanie pracą kancelarii. Prowadzenie szkoleń z pracownikami kancelarii z zakresu przepisów dotyczących pracy kancelarii oraz ochrony informacji niejawnych. Sprawowanie nadzoru nad wewnętrznym obiegiem dokumentów w Zarządzie. Przyjmowanie, rejestrowanie, przekazywanie oraz wysyłanie otrzymanych dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o system informatyczny. Wydawanie i przyjmowanie dokumentów dot. działalności poszczególnych komórek organizacyjnych. Przekazyanie zadekretowanej korespondencji wchodzącej w wersji papierowej wykonawcom. Kontowanie pism w odpowiednich urządzeniach ewidencyjnych oraz systemach informatycznych. Rozlicznie wykonawców z powierzonych im dokumentów. Prowadzenie aktualnego wykazu osób zatrudnionych lub pełniących służbę w Zarządzie albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejewnych. Sprawdzanie i przyjmowanie do kancelarii przedmiotowych teczek akt. Przygotowanie kancelarii o kontroli okresowej.
Godziny pracy 7-15

Miejsce pracy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: ogólne/administracyjne
  • obsługa pakietu MSOffice
  • Poziom wykształcenia: średnie/wyższe o kierunku: ogólne/administracyjne. Doświadczenie zawodowe - przy wykształceniu średnim - 5 lat, przy wyższym - 3 lata. Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE. Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii (tajne, archiwum), szkolenie specjalistyczne dla kandydatów na stanowiska w kancelariach tajnych, szkolenia archiwalne.


Inne wymagania:
Poziom wykształcenia: średnie/wyższe o kierunku: ogólne/administracyjne. Doświadczenie zawodowe - przy wykształceniu średnim - 5 lat, przy wyższym - 3 lata. Poświadczenie bezpieczeństwa do klauzuli TAJNE. Mile widziane doświadczenie w pracy w kancelarii (tajne, archiwum), szkolenie specjalistyczne dla kandydatów na stanowiska w kancelariach tajnych, szkolenia archiwalne.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Pawlak

Nr telefonu:
261321620

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
- CV i list motywacyjny. Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć klauzulę o treści " Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych w celu rekrutacyjnym".

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Dodano: 08.05.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 208651
Udostępnij:
Dodano: 08.05.2025, 05:27
ID ogłoszenia: 208651

Zobacz inne oferty

Do góry