KIEROWNIK KANCELARII

KIEROWNIK KANCELARII

Powiatowy Urząd Pracy w Świnoujściu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 246 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0393

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 246 PLN
4409 zł wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa 19%) oraz dodatek za wysługę lat z zależności od stażu pracy.

Zakres obowiązków:
1) kierowanie pracą kancelarii;
2) prawidłowa realizacja zadań przez kancelarię;
3) nadzór nad obiegiem materiałów niejawnych międzynarodowych;
4) kontrola przestrzegania właściwego oznaczania i rejestrowania materiałów międzynarodowych;
5) gromadzenie dokumentów zgodnie z przepisami o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach oraz z dekretacjami wykonawców odpowiedzialnych za załatwienie sprawy;
6) prowadzenie wykazu kancelarii tajnych międzynarodowych i punktów kontroli informacji niejawnych międzynarodowych funkcjonujących w Resorcie Obrony Narodowej;
7) systematyczne pogłębianie wiedzy specjalistycznej;
8) udział w opracowaniu i aktualizacji Regulaminu kancelarii tajnej międzynarodowej i Regulaminu Czytelni kancelarii tajnej międzynarodowej;
9) kontrola przestrzegania właściwego wytwarzania i oznakowania klauzulami tajności dokumentów niejawnych sporządzanych przez wykonawców (wykonawców technicznych);
10) kompletowanie i aktualizacja niezbędnego zbioru przepisów bezpieczeństwa dotyczących ochrony informacji niejawnych międzynarodowych;
11) egzekwowanie od osób posiadających dostęp do informacji niejawnych międzynarodowych zapoznania się z zasadami bezpieczeństwa tych informacji oraz dopilnowanie pisemnego potwierdzenia tego faktu;
12) uczestniczenie, w pierwszym kwartale każdego roku kalendarzowego, w kontroli okresowej ewidencji materiałów i obiegu dokumentów zawierających informacje niejawne w Dowództwie;
13) współpraca w organizowaniu i prowadzeniu szkolenia z zakresu ochrony informacji niejawnych międzynarodowych;

Miejsce pracy:
Steyera 28, 72-600 Świnoujście, powiat: m. Świnoujście, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
JEDNOSTKA WOJSKOWA 2454

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie: średnie - 5 lat stażu pracy, wyższe - 3 lata stażu pracy. Doświadczenie zawodowe: preferowany ogólny staż pracy - do 25 lat, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem. Umiejętności - uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organiozacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE, niekaralność.


Inne wymagania:
Wykształcenie: średnie - 5 lat stażu pracy, wyższe - 3 lata stażu pracy. Doświadczenie zawodowe: preferowany ogólny staż pracy - do 25 lat, doświadczenie na podobnym stanowisku pracy będzie dodatkowym atutem. Umiejętności - uprawnienia: Umiejętność pracy w zespole, bardzo dobra organiozacja pracy, odpowiedzialność, zaangażowanie, samodzielność, dyspozycyjność, umiejętność obsługi pakietu MS OFFICE, niekaralność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Czarnecka

Nr telefonu:
261242432

Wymagane dokumenty:
Kontak z pracodawcą: Pisemna - adres do korespondencji: Jednostka Wojskowa Nr 2454, ul. Steyera 28, 72-600 Świnoujście z dopiskiem "Oferta pracy - Kierownik Kancelarii - Wydział Ochrony Informacji Niejawnych". kontakt telefoniczny Sekcja Personalna Anna Czarnecka - tel. 261242432 Wymagane dokumenty: - CV - oświadczenie o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 26.07.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 273356
Udostępnij:
Dodano: 26.07.2025, 05:18
ID ogłoszenia: 273356

Zobacz inne oferty

Do góry