KIEROWNIK KANCELARII JAWNEJ

KIEROWNIK KANCELARII JAWNEJ

Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 152,84 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0629

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 152,84 PLN
Zatrudnienie: czerwiec 2025

Zakres obowiązków:
Organizacja prawidłowej realizacji zadań kancelarii jawnej, ewidencjonowanie w oparciu o system elektronicznego obiegu dokumentów Arcus SI korespondencji jawnej wchodzącej i wychodzącej WCR; prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz czynności kancelaryjnych w oparciu o Arcus SI oraz system tradycyjny (papierowy); terminowe przyjmowanie , rejestrowanie, wysyłanie, przechowywanie oraz przekazywanie dokumentacji otrzymywanej, wysylanej oraz wytwarzanej na potrzeby własne; przyjmowanie uporządkowanej dokumentacji spraw zakończonych oraz dokumentacji nietworzącej akt sprawy; udzielanie wykonawcom wskazówek związnaych z poprawnym wykonywaniem dokumentów; przeprowadzanie procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.

Miejsce pracy:
PLAC ŚWIĘTEGO JÓZEFA 5, 62-800 Kalisz, powiat: m. Kalisz, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
WOJSKOWE CENTRUM REKRUTACJI W KALISZU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Wykształcenie średnie lub wyższe kierunek/profil: administracja i pokrewne, zwiększone umiejętności interpersonalne, sprawne posługiwanie się MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowany, umiejętność pracy w grupie, zarządzania czasem, stosowania prawa w praktyce, wymagany staż min 4 lata, poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych i klauzuli TAJNE, mile widziane zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników kancelarii jawnej. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych oraz stanowiskach kierowniczych.


Inne wymagania:
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunek/profil: administracja i pokrewne, zwiększone umiejętności interpersonalne, sprawne posługiwanie się MS Windows, znajomość pakietu MS Office na poziomie średniozaawansowany, umiejętność pracy w grupie, zarządzania czasem, stosowania prawa w praktyce, wymagany staż min 4 lata, poświadczenie bezpieczeństwa z dostępem do informacji niejawnych narodowych i klauzuli TAJNE, mile widziane zaświadczenie o ukończeniu kursu dla kierowników kancelarii jawnej. Wymagania dodatkowe: doświadczenie w resorcie ON na stanowiskach administracyjnych oraz stanowiskach kierowniczych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Joanna Wszędobył

Nr telefonu:
261612800

Wymagane dokumenty:
CV

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 09.05.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 209957
Udostępnij:
Dodano: 09.05.2025, 05:20
ID ogłoszenia: 209957

Zobacz inne oferty

Do góry