StPr/25/12141
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 400 do 8 900 PLN
Pracodawca oferuje: 1. Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z miesięcznym wynagrodzeniem zasadniczym w kwocie od 8 400 do 8 900 zł brutto oraz dodatek funkcyjny w kwocie od 1000 do 1200 zł i dodatek stażowy; 2. Możliwość podnoszenia kwalifikacji (szkolenia, konferencje); 3. Pracę w stabilnej instytucji kultury o ugruntowanej renomie; 4. Korzystanie z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach; 5. Korzystanie z kart sportowo-rekreacyjnych na preferencyjnych warunkach; 6. Możliwość pracy zdalnej; 7. Wejścia na wydarzenia organizowane w Instytucie na preferencyjnych warunkach; 8. Rozwój kompetencji w zakresie, którego dotyczy stanowisko; 9. Elastyczne podejście do realizacji projektów i otwartość na nowe pomysły.
Zakres obowiązków:
Lider lub liderka, który z pasją poprowadzi Dział Galerii i Wystaw w Mazowieckim Instytucie Kultury, łącząc umiejętność zarządzania zespołem i projektami z kreatywnością. To osoba, która chce nadzorować kształtowanie programu galerii sztuki, nadzorować innowacyjne wystawy oraz wydarzenia artystyczne, współpracować z artystami i instytucjami w kraju i za granicą, a przy tym realnie wpływać na rozwój jednej z najważniejszych instytucji kultury w regionie. Osoba łącząca w sobie kompetencje menadżerskie niezbędne do zarządzania działem, w którego strukturach znajdują się cztery galerie sztuki rozlokowane na terenie Warszawy z kwalifikacjami niezbędnymi do rozumienia wartości i znaczenia sztuki, jako jednego z filarów kultury.
Szczegółowe obowiązki:
1. Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie całości pracy Działu Galerii i Wystaw, w tym planowanie działań, wyznaczanie zadań pracownikom oraz kontrolowanie ich rzetelnej i terminowej realizacji;
2. Budowanie, rozwijanie i wdrażanie programu merytorycznego działu oraz inicjowanie nowych projektów i koncepcji artystycznych odpowiadających misji i strategii instytucji;
3. Nadzorowanie procesów przygotowywania wystaw i wydarzeń w siedzibie MIK od opracowania koncepcji, przez współpracę z artystami i kuratorami, po realizację, montaż, promocję;
4. Rozwijanie współpracy z instytucjami kultury, organizacjami pozarządowymi, środowiskami twórczymi, partnerami w kraju i za granicą, w tym organizowanie wymiany wystaw i wspólnych przedsięwzięć;
5. Prowadzenie nadzoru nad dokumentacją merytoryczną i finansową, kontrola wydatków, przygotowywanie opisów faktur, rozliczeń oraz materiałów do archiwum zgodnie z procedurami obowiązującymi w instytucji;
6. Zarządzanie zbiorami sztuki współczesnej poprzez ich ewidencjonowanie, inwentaryzowanie i właściwe przechowywanie;
7. Prowadzenie działalności informacyjnej i wydawniczej, przygotowywanie materiałów popularyzujących sztuki wizualne oraz wspieranie inicjatyw i środowisk artystycznych na terenie województwa mazowieckiego;
8. Poszukiwanie innowacyjnych form pracy oraz rozwijanie nowych metod prezentacji i upowszechniania sztuki;
9. Pozyskiwanie środków finansowych, w tym przygotowywanie wniosków projektowych, planowanie budżetów i nadzorowanie ich realizacji;
10. Współpraca z innymi działami MIK przy realizacji projektów oraz zapewnianie spójności działań z całościową strategią instytucji;
11. Nadzór nad organizacją i ewidencją czasu pracy podległych pracowników, dbałość o ich prawidłowe funkcjonowanie w strukturze instytucji oraz rozwój kompetencji;
12. Wykonywanie zadań zlecanych przez przełożonych, wynikających z bieżących potrzeb działu i instytucji.
Miejsce pracy:
Elektoralna 12, 00-139 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
MAZOWIECKI INSTYTUT KULTURY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), artystyczne
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału
- obsługa komputera pakiet Microsoft Office, komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Udokumentowane wykształcenie wyższe w dziedzinie kultury (na kierunkach: historia sztuki, zarządzanie kulturą, kuratorstwo, inne kierunki artystyczne lub pokrewne) i udokumentowane 5 lat stażu pracy; 2. Znajomość historii i współczesnych zjawisk w polskiej sztuce, ze zrozumieniem specyfiki działalności galerii funkcjonujących w strukturze MIK (Galeria Foksal, XX1, Elektor, TEST) oraz ich roli w rozwoju sztuk wizualnych; 3. Wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania placówką artystyczną (publiczną lub prywatną) lub podmiotem związanym ze sztuką (fundacje, stowarzyszenia, inicjatywny non-profit). Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Doświadczenie w pracy w instytucji kultury oraz przy realizacji projektów wystawienniczych lub artystycznych; 2. Umiejętność zarządzania pracą zespołu pracowników/czek i współpracowników/czek zewnętrznych: osób kuratorskich, badawczych, artystycznych etc.; 3. Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne; 4. Umiejętność tworzenia harmonogramów pracy wraz z budżetami z obszaru projektów artystycznych, nadzór nad dotrzymywaniem ustalonych terminów oraz zobowiązań finansowych; 5. Poczucie odpowiedzialności za swój zespół i reprezentowaną placówkę; 6. Znajomość języka angielskiego; 7. Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office; 8. Dobra organizacja pracy; 9. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność; 10. Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych (granty, konkursy) oraz we współpracy z artystami i partnerami zagranicznymi 1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne: 2. życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej; życiorys powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji. 3. list motywacyjny; 4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie; Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko pracy - Kierownik/Kierowniczka Działu Galerii i Wystaw" należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] w terminie do dnia 16 stycznia 2026 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu). Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. 1. Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej administratorem). 2. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: [email protected]. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną. 4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę przez okres wynikający z przepisów prawa pracy. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Inne wymagania:
Niezbędne wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Udokumentowane wykształcenie wyższe w dziedzinie kultury (na kierunkach: historia sztuki, zarządzanie kulturą, kuratorstwo, inne kierunki artystyczne lub pokrewne) i udokumentowane 5 lat stażu pracy; 2. Znajomość historii i współczesnych zjawisk w polskiej sztuce, ze zrozumieniem specyfiki działalności galerii funkcjonujących w strukturze MIK (Galeria Foksal, XX1, Elektor, TEST) oraz ich roli w rozwoju sztuk wizualnych; 3. Wiedza i doświadczenie z zakresu zarządzania placówką artystyczną (publiczną lub prywatną) lub podmiotem związanym ze sztuką (fundacje, stowarzyszenia, inicjatywny non-profit). Dodatkowe wymagania związane ze stanowiskiem: 1. Doświadczenie w pracy w instytucji kultury oraz przy realizacji projektów wystawienniczych lub artystycznych; 2. Umiejętność zarządzania pracą zespołu pracowników/czek i współpracowników/czek zewnętrznych: osób kuratorskich, badawczych, artystycznych etc.; 3. Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne; 4. Umiejętność tworzenia harmonogramów pracy wraz z budżetami z obszaru projektów artystycznych, nadzór nad dotrzymywaniem ustalonych terminów oraz zobowiązań finansowych; 5. Poczucie odpowiedzialności za swój zespół i reprezentowaną placówkę; 6. Znajomość języka angielskiego; 7. Praktyczna umiejętność obsługi pakietu MS Office; 8. Dobra organizacja pracy; 9. Zaangażowanie, rzetelność, systematyczność; 10. Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu środków zewnętrznych (granty, konkursy) oraz we współpracy z artystami i partnerami zagranicznymi 1. Kandydaci powinni złożyć następujące dokumenty aplikacyjne: 2. życiorys (CV) z wyszczególnieniem przebiegu pracy zawodowej; życiorys powinien zawierać oświadczenie kandydata o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Mazowiecki Instytut Kultury zawartych w dokumentach aplikacyjnych złożonych przeze mnie w ramach naboru na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury, niezbędnych do przeprowadzenia procesu rekrutacji. 3. list motywacyjny; 4. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, wykształcenie, staż pracy oraz doświadczenie; Dokumenty aplikacyjne z dopiskiem: "Nabór na wolne stanowisko pracy - Kierownik/Kierowniczka Działu Galerii i Wystaw" należy dostarczyć lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Mazowiecki Instytut Kultury, 00-139 Warszawa, ul. Elektoralna 12, albo za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: [email protected] w terminie do dnia 16 stycznia 2026 r. do godz. 15.00 (decyduje data wpływu dokumentów do Instytutu). Dokumenty aplikacyjne złożone po terminie ich składania pozostawia się bez rozpoznania. Kandydaci zakwalifikowani do rozmowy kwalifikacyjnej zostaną o tym powiadomieni telefonicznie lub za pośrednictwem korespondencji elektronicznej. Pozostali kandydaci nie będą informowani o przebiegu naboru. Instytut zastrzega sobie prawo zakończenia naboru bez wyłonienia kandydata na wolne stanowisko pracy. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata Na podstawie art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej RODO) administrator danych osobowych przedstawia wymagane informacje związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych. 1. Administratorem danych osobowych jest Mazowiecki Instytut Kultury z siedzibą pod adresem: 00-139 Warszawa, Elektoralna 12 (zwany dalej administratorem). 2. Z inspektorem ochrony danych można skontaktować się pisemnie na adres administratora lub poprzez e-mail: [email protected]. Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem. 3. Dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, tj. na podstawie udzielonej zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia rekrutacji na wolne stanowisko pracy w Mazowieckim Instytucie Kultury. W przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę, dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 pkt b) RODO w zw. z art. 221 kodeksu pracy ze względu na to, że przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy o pracę, której będzie Pani/Pan stroną. 4. Dane osobowe nie będą przekazywane innym odbiorcom, poza organami i podmiotami upoważnionymi do pozyskiwania danych osobowych na podstawie przepisów prawa. 5. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego, tj. poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego, ani organizacji międzynarodowej. 6. Dane osobowe będą przechowywane przez okres rekrutacji oraz do upływu 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w wyniku naboru (w celu ewentualnego ponownego obsadzenia tego samego stanowiska pracy), a w przypadku kandydata, z którym zostanie zawarta umowa o pracę przez okres wynikający z przepisów prawa pracy. 7. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymywania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. 8. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie zgody, o której mowa w art. 6 ust. 1 pkt a) RODO, przysługuje Pani/Panu prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9. W trakcie przetwarzania danych osobowych nie będzie następować zautomatyzowane podejmowanie decyzji oraz nie jest stosowane profilowanie. 10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook