StPr/25/1372
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
1.Utrzymywanie obiektów szpitala, jego otoczenia i infrastruktury technicznej w należytym stanie technicznym;
2.Kontrola i nadzór nad wywiązywaniem się przez dostawców usług świadczonych na rzecz szpitala z zadań określonych umowami;
3.Nadzór nad realizacją zaopatrzenia materiałowego i technicznego, wnioskowanie, organizowanie i prowadzenie napraw, remontów i inwestycji;
4.Udział w opracowywaniu projektów planów rzeczowo-finansowych w zakresie dostaw, usług i inwestycji dotyczących infrastruktury technicznej i sprzętu medycznego;
5.Nadzór nad przeprowadzaniem przez podległy personel techniczny bieżącej konserwacji i napraw sprzętu i urządzeń technicznych oraz aparatury medycznej, w ramach posiadanych uprawnień, a w przypadku ich braku, zapewnienie usług wyspecjalizowanych jednostek.
Godziny pracy: 07:25-15:00
Miejsce pracy:
Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Warmińsko-Mazurskie Centrum Chorób Płuc w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- odpowiedzialność, praca w zespole
- - doświadczenie w pracy związanej ze znajomością infrastruktury służby zdrowia.
Inne wymagania:
- doświadczenie w pracy związanej ze znajomością infrastruktury służby zdrowia.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Izabela Nysztal
Nr telefonu:
895322909
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook