StPr/25/11353
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 500 PLN
Zakres obowiązków:
Osoba na danym stanowisku zajmuje się:
- koordynowaniem i nadzorowaniem pracy podległego zespołu (kasjerów i osób współpracujących),
- opracowywaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań w obszarze obsługi publiczności i systemu sprzedażowego iKSORIS,
- nadzorowaniem i udziałem w badaniach potrzeb publiczności oraz rekomendowaniem działań w tym zakresie,
- nadzorowaniem i rozliczaniem sprzedaży biletów (stacjonarnej i online) na wydarzenia organizowane i współorganizowane przez Sinfonię Varsovię,
- planowaniem, nadzorowaniem i rozliczaniem budżetu Sekcji, przygotowywaniem analiz i raportów sprzedażowych oraz frekwencyjnych,
- współpracą z partnerami zewnętrznymi oraz dystrybutorami biletów, nagrań i serwisów streamingowych, koordynowaniem dystrybucji zaproszeń i obsługi gości specjalnych.
Miejsce pracy:
Grochowska 272, 03-849 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Pracodawca:
SINFONIA VARSOVIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Naczelnik / kierownik wydziału
- angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
- obsługa komputera pakiet Microsoft Office, komunikatywność, wysoka kultura osobista, obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego, współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. dokładność
- Wymagania: - wykształcenie wyższe - co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą publiczności oraz 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - doświadczenie w pracy w zakresie dostępności i obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, - obsługa komputera pakiet Microsoft Office - współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. - dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobista - bardzo dobra znajomość systemu iKSORIS oraz CMS - obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego - gotowość do pracy w godzinach wieczornych w dni powszednie oraz w weekendy, - umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania trafnych decyzji, - komunikatywna znajomość języka angielskiego. Równoważny system czasu pracy. Kontakt: e-mail: [email protected]
Inne wymagania:
Wymagania: - wykształcenie wyższe - co najmniej 4 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą publiczności oraz 2 lata doświadczenie w zarządzaniu zespołem, - doświadczenie w pracy w zakresie dostępności i obsługi osób ze szczególnymi potrzebami, - obsługa komputera pakiet Microsoft Office - współpraca z ludźmi, dyscyplina i sumienność w pracy. - dokładność, komunikatywność, wysoka kultura osobista - bardzo dobra znajomość systemu iKSORIS oraz CMS - obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego - gotowość do pracy w godzinach wieczornych w dni powszednie oraz w weekendy, - umiejętność pracy pod presją czasu i podejmowania trafnych decyzji, - komunikatywna znajomość języka angielskiego. Równoważny system czasu pracy. Kontakt: e-mail: [email protected]
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Po uzgodnieniu z pracodawcą
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook