KIEROWNIK KLUBU DZIECIĘCEGO "RADOSNY MALUCH" W NARZYMIU

KIEROWNIK KLUBU DZIECIĘCEGO "RADOSNY MALUCH" W NARZYMIU

Powiatowy Urząd Pracy w Działdowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0444

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wysokość wynagrodzenia zgodnie z zarządzeniem 26/2025 Wójta Gminy Iłowo-Osada z dnia 23.04.2025

Zakres obowiązków:
1. Kierowanie działalnością Klubu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz Statutem i reprezentowanie go na zewnątrz.
2. Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa i właściwej opieki pielęgnacyjnej, opiekuńczej i edukacyjno wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka.
3. Nadzór merytoryczny i organizacyjny nad Klubem.
4. Prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji.
5. Wykonywanie zadań zwierzchnika służbowego wobec zatrudnionych pracowników Klubem.
6. Zarządzanie powierzonym majątkiem i jego należyte zabezpieczenie.
7. Przestrzeganie dyscypliny finansów publicznych, w tym właściwe i zgodne z przepisami dysponowanie środkami finansowymi.
8. Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości.
9. Budowanie pozytywnego wizerunku Klubem i doskonalenie standardów opieki nad dziećmi.
10. Współdziałanie z samorządem gminy, instytucjami kultury, stowarzyszeniami, placówkami
oświatowymi, organizacjami pozarządowymi itp.
11. Pełnienie funkcji opiekuna w klubie oraz pełnienie funkcji koordynatora projektów realizowanych przez Gminę Iłowo-Osada.

Miejsce pracy:
Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada, powiat: działdowski, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Urząd Gminy w Iłowie-Osadzie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie branżowe, wyższe (w tym licencjat)
  • 1. Kierownikiem w klubie dziecięcym może być osoba: 1) posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub 2) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza. 2. Kierownikiem w żłobku lub klubie dziecięcym może być także osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie: 1) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub 2) średnie lub średnie branżowe oraz: a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub b) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w ust. 1. 3. Jeżeli osoba, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a, nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności. 2. Znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania i finansowania samorządowych jednostek budżetowych w szczególności: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość z zakresu rachunkowości oraz sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych, znajomość przepisów BHP. 3. Obywatelstwo polskie. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi. 9. Nie jest i nie był/a pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona. 10. Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd. 11. Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. - wymagania dodatkowe kandydata pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. 2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. 3. Umiejętność organizacji i kierowania zespołem pracowników. 4. Znajomość statutu Klubu. 5. Gotowość samodoskonalenia się. 6. Wysoka kultura osobista. 7. Dyspozycyjność.


Inne wymagania:
1. Kierownikiem w klubie dziecięcym może być osoba: 1) posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno-wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub 2) która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza. 2. Kierownikiem w żłobku lub klubie dziecięcym może być także osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie: 1) wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub 2) średnie lub średnie branżowe oraz: a) co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub b) przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w ust. 1. 3. Jeżeli osoba, o której mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a, nie pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 6 miesięcy bezpośrednio przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun, zobowiązana jest w ciągu 6 miesięcy od rozpoczęcia pracy na stanowisku opiekuna odbyć 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności. 2. Znajomość przepisów prawnych w zakresie funkcjonowania i finansowania samorządowych jednostek budżetowych w szczególności: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy o finansach publicznych, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks pracy, ustawy kodeks postępowania administracyjnego, znajomość z zakresu rachunkowości oraz sprawozdawczości samorządowych jednostek budżetowych, znajomość przepisów BHP. 3. Obywatelstwo polskie. 4. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 5. Niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym z dostępem ograniczonym. 6. Brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi. 9. Nie jest i nie był/a pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została zawieszona ani ograniczona. 10. Wypełnianie obowiązku alimentacyjnego, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd. 11. Stan zdrowia umożliwiający zatrudnienie na stanowisku kierowniczym. - wymagania dodatkowe kandydata pozostałe wymagania pozwalające na optymalne wykonywanie zadań na stanowisku: 1. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. 2. Biegła znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych. 3. Umiejętność organizacji i kierowania zespołem pracowników. 4. Znajomość statutu Klubu. 5. Gotowość samodoskonalenia się. 6. Wysoka kultura osobista. 7. Dyspozycyjność.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Szymon Zejer

Nr telefonu:
23 654 10 14

Wymagane dokumenty:
1. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór kwestionariusza stanowi załącznik do ogłoszenia) opatrzony własnoręcznym podpisem. 2. Uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania Klubu na najbliższe dwa lata, podpisane własnoręcznym podpisem. 3. Poświadczone za zgodność z oryginałem kserokopie: świadectw, dyplomów ukończenia studiów wyższych, dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy zawodowej, zaświadczeń o zatrudnieniu lub innych dokumentów potwierdzających wymagany okres zatrudnienia). 4. Kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (certyfikaty, referencje, świadectwa ukończonych kursów) potwierdzone za zgodność z oryginałem. 5. Poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zaświadczenia lekarskiego o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym. 6. Oświadczenie kandydata stanowiące załącznik do niniejszego ogłoszenia. Potwierdzenia kserokopii dokumentów może dokonać sam kandydat. Na wniosek Komisji Konkursowej kandydat może zostać poproszony o przedłożenie oryginałów dokumentów. Pełna treść ogłoszenia wraz z załącznikami znajduje się pod linkiem: https://ilowo-osada.biuletyn.net/?bip=1&cid=461&bsc=N

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej i zaadresowanej kopercie w terminie do 1 lipca 2025 r. do godz. 12 w sekretariacie pod adresem Urzędu Gminy w Iłowie-Osadzie, ul. Wyzwolenia 5, 13-240 Iłowo-Osada. Na kopercie powinien być umieszczony napis: Konkurs na stanowisko Kierownika KLUB DZIECIĘCY RADOSNY MALUCH w Narzymiu oraz dane osobowe: imię, nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.
Dodano: 25.06.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 245457
Udostępnij:
Dodano: 25.06.2025, 05:01
ID ogłoszenia: 245457

Zobacz inne oferty

Nowe

DYREKTOR

10 000 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Pyrzycach
Nowielin
10 000 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Nowe

SPRZEDAWCA

4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim
Komorniki
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Leszno
4 666 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
49 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie
Leszno
49 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
4 650 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Kaliszu
Kalisz
4 650 złbrutto
Dodano: 1 godzinę temu
Do góry