StPr/25/0388
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1)kierowanie statutową działalnością Klubu,
2) realizacja programu działalności Klubu „Senior+”.
3) prowadzenie dokumentacji Klubu w szczególności: regulaminy, listy obecności, dokumentacja uczestników klubu oraz osób prowadzących zajęcia.
4)ustalanie i realizacja rocznego budżetu Klubu „Senior+”.
5) zarządzanie powierzonym majątkiem;
6) koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów;
7) sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu „Senior+”;
8) dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ustawy o ochronie danych osobowych;
9) angażowanie osób do prowadzenia zajęć z seniorami i utrzymywanie z nimi stałej współ-pracy,
10) współpraca z NGO, firmami i instytucjami, które mogłyby wspomagać działalność Klubu „Senior+”
Miejsce pracy:
Rynek 1/7, 98-400 Wieruszów, powiat: wieruszowski, woj: łódzkie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Wieruszowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: pomoc społeczna , specjalizacja: z zakresu pomocy społecznej
- zawód: Wyższy urzędnik samorządowy (wymagany staż - lata: 3)
- Prawo jazdy kat. B, kreatywne myślenie i twórcze rozwiązywanie konfliktów, kierowanie zespołem ludzi
- [Umiejętność 1] : Bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie [Inne] : a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym; b)specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2025 r. poz. 1214); c)co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej, d)znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, pomocy społecznej, fin
Inne wymagania:
[Umiejętność 1] : Bardzo dobrze rozwinięta umiejętność komunikacji w mowie i piśmie [Inne] : a) wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym; b)specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, o której mowa w art. 122 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j Dz. U. z 2025 r. poz. 1214); c)co najmniej trzyletni staż pracy w pomocy społecznej, d)znajomość przepisów z zakresu samorządu gminnego, pomocy społecznej, fin
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Rejman
Nr telefonu:
627832617
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook