StPr/25/0426
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 250 do 7 870 PLN
+ dodatek funkcyjny (w wysokości od 500 zł do 1 000 zł brutto)
Zakres obowiązków:
1. Kierowanie działalnością ośrodka wsparcia Klubu Senior + oraz reprezentowanie go na zewnątrz.
2. Zapewnienie bezpiecznych i higienicznych warunków uczestnictwa w organizowanych w zajęciach.
3. Pozyskiwanie dotacji na bieżącą działalność Klubu Senior+ i realizacja zadań zgodnie z wytycznymi Programu wieloletniego Senior+.
4. Prowadzenie postępowania proceduralnego związanego z przyjęciami Seniorów lub rezygnacją z dalszego pobytu w Klubie.
5. Nadzór i prowadzenie Klubu Senior + w Jednorożcu.
6. Opracowanie planu pracy Klubu i czuwanie nad jego realizacją.
7. Odpowiedzialność za powierzony majątek, w tym realizacja wydatków Klubu Senior +.
8. Dbanie o prawidłowe prowadzenie i zabezpieczenie dokumentacji Klubu, archiwizacja.
9. Prowadzenie dokumentacji w zakresie m.in. - listy obecności uczestników Klubu, dokumentacji uczestników Klubu oraz dokumentacji osób prowadzących zajęcia.
10. Dbanie o zachowanie tajemnicy służbowej i zawodowej w sprawach dotyczących Seniorów.
11. Dbanie o przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych zgodnie z przepisami w tym zakresie.
12. Diagnozowanie i monitorowanie poziomu zaspokajania potrzeb Seniorów.
13. Koordynowanie spotkań i zajęć dla seniorów.
14. Kompleksowe prowadzenie Klubu i organizowanie zajęć dla seniorów.
15. Organizowanie form wsparcia dla Seniorów.
16. Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych, kulturalnych i rekreacyjnych uczestników Klubu.
17. Organizowanie spotkań okolicznościowych, wycieczek, wyjazdów do kina, teatru oraz innych miejsc.
18. Organizowanie pracy specjalistów zatrudnionych w Klubie w zależności od potrzeb i działań na rzecz seniorów, nadzór i kontrola w zakresie realizacji powierzonych im zadań.
19. Prowadzenie postępowania proceduralnego, przy akceptacji Kierownika Ośrodka Pomocy Społecznej, dotyczącego zatrudniania specjalistów, opiekuna Klubu Senior +.
20. Dokonywanie w ramach budżetu Klubu Senior + stosownych zakupów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
21. Sporządzanie sprawozdań i rozliczeń finansowych Klubu Senior +.
22. Planowanie budżetu oraz analiza wykorzystania budżetu.
23. Nawiązywanie i utrzymywanie stałej współpracy z osobami prowadzącymi zajęcia oraz instytucjami i organizacjami, które mogą się włączyć w działalność Klubu.
Miejsce pracy:
Odrodzenia 6, 06-323 Jednorożec, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Ośrodek Pomocy Społecznej w Jednorożcu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Praca socjalna, specjalizacja: organizacja pomocy społecznej, wyższe (w tym licencjat), kierunek: zarządzanie, specjalizacja: organizacja pomocy społecznej
- 1. Doświadczenie w pracy związane z kierowaniem zespołem pracowników i osobami starszymi. 2. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1283, z późn. zm.), - Programu Wieloletniego Senior + na lata 2021 2025. 3. Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, odporność na stres. 4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office, pocztą elektroniczną, Internetem. 5. Umiejętność: analizy dokumentów, stosowania przepisów prawnych i ich interpretacji. 6. doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej
Inne wymagania:
1. Doświadczenie w pracy związane z kierowaniem zespołem pracowników i osobami starszymi. 2. Znajomość przepisów: - Ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy społecznej (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1283, z późn. zm.), - Programu Wieloletniego Senior + na lata 2021 2025. 3. Predyspozycje osobowościowe: odpowiedzialność, komunikatywność, cierpliwość, kreatywność, dobra organizacja pracy, zdolność do pracy w sytuacjach kryzysowych i konfliktowych, odporność na stres. 4. Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych umiejętność posługiwania się programami pakietu MS Office, pocztą elektroniczną, Internetem. 5. Umiejętność: analizy dokumentów, stosowania przepisów prawnych i ich interpretacji. 6. doświadczenie zawodowe: co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marlena Kobylińska
Wymagane dokumenty:
dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście

Zaloguj się przez Facebook