KIEROWNIK ODDZIAŁU

KIEROWNIK ODDZIAŁU

Miejski Urząd Pracy w Kielcach

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
7 300 - 7 600 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1691

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 7 300 do 7 600 PLN

Zakres obowiązków:
Planowanie, organizowanie i kierowanie pracą podległych pracowników, dbanie o rozwój zawodowy podległych pracowników, opracowywanie przy współudziale Wydziałów/Biur projektów statutu/regulaminu Urzędu i projektów zarządzeń oraz analizowanie
zbiorów aktów prawnych publikowanych w dziennikach urzędowych, koordynowanie, przygotowanie upoważnień i pełnomocnictw do załatwiania określonych spraw w imieniu
Wojewody/Dyrektora Generalnego i nadzorowanie prowadzenie ich rejestrów oraz ewidencji porozumień zawieranych przez Wojewodę/Dyrektora Generalnego, koordynowanie realizacji zadań wynikających z ustawy o dostępie do informacji publicznej, koordynowanie realizacji zadań obejmujących przyjmowanie i rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji, koordynowanie zadań wynikających z ustawy o orderach i odznaczeniach.

Miejsce pracy:
Al. IX Wieków 3, 25-516 Kielce, powiat: m. Kielce, woj: świętokrzyskie

Pracodawca:
Świetokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej, znajomość Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o orderach i odznaczeniach, o petycjach, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie "Zasad techniki prawodawczej", znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej, umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników, umiejętność radzenia sobie ze stresem, organizacji pracy, komunikatywność W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe prawnicze, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem lub na stanowisku związanym z opracowywaniem aktów prawnych.


Inne wymagania:
Wymagania: wykształcenie wyższe, doświadczenie zawodowe co najmniej 4 lata na stanowisku merytorycznym w administracji publicznej, znajomość Konstytucji Rzeczpospolitej Polskiej, znajomość ustaw: o dostępie do informacji publicznej, o orderach i odznaczeniach, o petycjach, o służbie cywilnej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, kodeksu postępowania administracyjnego, znajomość rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie "Zasad techniki prawodawczej", znajomość zarządzenia w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej, umiejętność zarządzania zespołem, w tym: rozwiązywania konfliktów w zespole, motywowania pracowników, umiejętność radzenia sobie ze stresem, organizacji pracy, komunikatywność W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 - 1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r. Posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe Wymagania dodatkowe: wykształcenie wyższe prawnicze, doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem lub na stanowisku związanym z opracowywaniem aktów prawnych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
41 342 13 95

Wymagane dokumenty:
List motywacyjny, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia, kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy, CV- zawierające dane, o których mowa w art. 22(1) §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, tj. imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe oraz pozostałe informacje wynikające z wymagań określonych w ogłoszeniu o naborze, oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 19441990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później, oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 153378", adres: Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce. Decyduje data stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Dodano: 01.07.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 249654
Udostępnij:
Dodano: 01.07.2025, 04:50
ID ogłoszenia: 249654

Zobacz inne oferty

Do góry