StPr/25/1142
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 200 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Szczegóły oferty pracy na stronie: file:///C:/Users/pup/Downloads/Oferta%20pracy_Kierownik%20Oddzia%C5%82u%20Administracji.pdf
Wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane kierunki wykształcenia: administracja, zarządzanie, prawo); doświadczenie zawodowe od 5 lat w przypadku wykształcenia średniego, od 3 lat w przypadku wykształcenia wyższego;
zakres zadań:
- ustalanie zapotrzebowania w zakresie wyposażenia i zaopatrzenia
gospodarczego oraz inwestycyjnego,
- prowadzenie ewidencji majątku Stacji oraz zarządzanie mieniem ruchomym
i nieruchomym,
- kontrola działań gospodarczych, transportowych i inwestycyjnych,
- prowadzenie rejestrów: umów wykonawcy, wniosków o zakup, faktur,
- planowanie i prowadzenie spraw zakupów inwestycyjnych, remontów,
konserwacji pomieszczeń, urządzeń i inwentaryzacji,
- zakup środków ochrony indywidualnej oraz odzieży roboczej,
- dokonywanie w określonych terminach przeglądów technicznych,
- prowadzenie okresowych analiz i kosztów gospodarki paliwowej,
- zapewnienie właściwych warunków higieniczno-sanitarnych oraz czuwanie nad
ładem, porządkiem i estetyką Stacji,
- nadzór nad funkcjonowaniem Archiwum Zakładowego oraz Kancelarii i Składu
Chronologicznego,
- współpraca z Ośrodkami Pomocy Społecznej,
- zarządzenie podległym zespołem; jedn zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Miejsce pracy:
Banacha 4, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
37.55
Wymagania konieczne:
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Damian Ozimina
Nr telefonu:
32 338 05 09
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Kontakt osobisty, telefoniczny lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail