StPr/25/0816
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 10 555 PLN
Zakres obowiązków:
Sprawowanie nadzoru bieżącego i zapobiegawczego nad warunkami:
a) higieny środowiska,
b) higieny pracy w zakładach pracy,
c) higieny wypoczynku i rekreacji,
d) higieny procesów nauczania i wychowania,
e) higieniczno-sanitarnymi, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne.
Planowanie działań i monitorowanie stanu sanitarnego i sytuacji epidemiologicznej na podstawie danych z prowadzonego nadzoru i podejmowanie działania stosowni
Prowadzenie działań z zakresu statystyki medycznej w obszarze chorób zakaźnych, koordynowania zadań związanych z procesem nadzoru nad procedurami i wzorami dokumentacji kontrolnej w ramach nadzoru sanitarnego oraz planowania i monitoringu realizacji zadań Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
Miejsce pracy:
Majora Franiciszka Grzybowskiego 7, 32-500 Chrzanów, powiat: chrzanowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Chrzanowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- bardzo dobra organizacja pracy, bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office, prawo jazdy kategoria - B
- [Umiejętność 2] : znajomość zasad prowadzenia kontroli administracyjnych i sporządzania dokumentacji pokontrolnej, [Umiejętność 1] : znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz KPA [Inne] : 1. Wykształcenie: wyższe drugiego stopnia mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej); 2. Specjalizacja w dziedzinach medycyny mających zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : znajomość zasad prowadzenia kontroli administracyjnych i sporządzania dokumentacji pokontrolnej, [Umiejętność 1] : znajomość aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących działalności Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz KPA [Inne] : 1. Wykształcenie: wyższe drugiego stopnia mające zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych na poszczególne stanowiska pracy w stacji sanitarno-epidemiologicznej); 2. Specjalizacja w dziedzinach medycyny mających zastosowanie w realizacji zadań Państwowej Inspekcji Sanitarnej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Wilczak
Nr telefonu:
326232407
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV, dokumenty aplikacyjne
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - poczta