StPr/25/0179
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 6 500 do 8 000 PLN
Praca na czas określony: próbny 3 miesiące, następnie umowa na czas określony; Wynagrodzenie uzależnione od stażu pracy.
Zakres obowiązków:
- kompleksowe zarządzanie obiektem hotelowym i restauracyjnym,
- budowanie zespołu zarządzającego hotelem i restauracją,
- utrzymywanie najwyższych standardów jakości w zakresie obsługi gościa i świadczonych usług,
- wdrażanie polityki spółki w dziedzinie jakości, sprzedaży, marketingu, zarządzania kosztami i zasobami ludzkimi,
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z kluczowymi klientami,
- pozyskiwanie nowych klientów, wdrażaniem rozwiązań podnoszących efektywność działania hotelu,
- nadzór nad jakością świadczonych usług, sporządzanie raportów z działalności podległych sobie obszarów,
- monitorowanie wyników hotelu i restauracji oraz dbanie o ich ciągłą poprawę, kontrola realizacji strategii sprzedażowej i marketingowej,
- kontrola kosztów i realizacja budżetów, analiza rynku
Miejsce pracy:
Ks. Piotra Wawrzyniaka 33, 88-100 Inowrocław, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SP. Z O.O.
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
- umiejętności interpersonalne, zarządzanie grupą pracowniczą, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- umiejętność optymalizacji kosztów zarządzania hotelem, umiejętność motywowania siebie i pracowników; doświadczenie na stanowisku Dyrektora Hotelu (minimum 3 letnie) poparte sukcesami, zorientowanie na wysoką jakość świadczonych usług; czynne prawo jazdy, zaangażowanie, dyspozycyjność, dynamizm, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, zorientowanie na realizację celu, poparte sukcesami doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań, rozwój, bardzo dobra znajomość branży hotelarskiej i gastronomicznej
Inne wymagania:
umiejętność optymalizacji kosztów zarządzania hotelem, umiejętność motywowania siebie i pracowników; doświadczenie na stanowisku Dyrektora Hotelu (minimum 3 letnie) poparte sukcesami, zorientowanie na wysoką jakość świadczonych usług; czynne prawo jazdy, zaangażowanie, dyspozycyjność, dynamizm, umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne, zorientowanie na realizację celu, poparte sukcesami doświadczenie w zakresie zarządzania zespołem - motywowanie, delegowanie i rozliczanie zadań, rozwój, bardzo dobra znajomość branży hotelarskiej i gastronomicznej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail