StPr/24/2250
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 5 500 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
Wykształcenie: wyższe; min. 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym i w zarządzaniu personelem; min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w projektach UE; znajomość wytycznych programowych oraz zasad przyznawania pomocy de minimis; umięjętność TIK na poziomie pozwalającym na sprawną obsługę systemu CST2021, SHRIMP/SUDOP i systemu infromatycznej obsługi przedsiębiorstw (Uczestników projektu); zakres obowiązków: nadzór nad realizacją projektu, zawieranie umów z przedsiębiorcami; weryfikowanie i udzielanie pomocy de minimis; promocja projektu; udział w Grupach Sterujących, współpraca z Partnerem; przygotowywanie harmonogramu, planowanie, koordynacja, akceptacja działań; zarządzanie ryzykiem, przeprowadzanie działań zaradczych, rekomendacja rozwiązań w przypadku wystąpienia problemu; sporządzanie raportów z postępów z wdrażania/realizacji projektu PARP; dbałość o odpowiednie zasoby ludzkie, rzeczowe i finansowe; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
Regionalna Izba Przemysłowo-Handlowa w Gliwicach
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Kierownik projektu (wymagany staż - lata: 2)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szymczyk
Nr telefonu:
32 231 99 79
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Kontakt telefoniczny z pracodawcą lub dokumenty aplikacyjne wysłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail