StPr/25/0781
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 8 000 do 11 000 PLN
Zakres obowiązków:
- zarządzanie projektem od strony technicznej i finansowej,
- planowanie i kontrolowanie budżetu projektu,
- zapoznanie się z wymaganiami dokumentacji technicznej,
- nadzór nad jakością i terminowością realizowanych robót zgodnie z przyjętym harmonogramem, udział w opracowywaniu harmonogramu,
- wnioskowanie i uzgadnianie z przełożonym ewentualnych podwykonawców,
- nadzór nas sporządzaniem dokumentacji prowadzonego projektu oraz raportowanie,
- nadzór nad zadaniami wykonywanymi w ramach projektu,
- nadzór nad zamówieniami oraz zakupami,
- bezpośredni kontakt i współpraca z inwestorami oraz podwykonawcami,
- analiza ryzyka, opracowywanie działań zapobiegawczych i naprawczych, bieżące monitorowanie i kontrola ryzyka, podejmowanie akcji naprawczych w przypadkach zagrożenia niewłaściwego przebiegu projektu,
- protokolarne przejmowanie od zamawiającego placu budowy,
- nadzór nad przekazywaniem do realizacji oraz przechowywanie po zakończeniu robót dokumentacji techniczno-roboczej na zlecone roboty,
- uzgadnianie z inspektorem nadzoru konieczności wykonania robót dodatkowych, przeprowadzanie analizy i opisu robót oraz przedkładanie inspektorowi nadzoru do zatwierdzenia,
- nadzorowanie właściwego wykorzystania sprzętu i środków transportu
Miejsce pracy:
Władysława Sikorskiego 17, 38-460 Jedlicze, powiat: krośnieński, woj: podkarpackie
Pracodawca:
NAFTOREMONT - NAFTOBUDOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), techniczne
- - mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami ponad 1 rok (najlepiej w branży rafineryjno-petrochemicznej), - dyspozycyjność do pracy na projektach krajowych i zagranicznych - umiejętność koordynowania działań wieloosobowego zespołu, - zdolności planistyczne i analityczne, - duża komunikatywność i zdolności negocjacyjne, - systematyczność i mocne zorientowanie na osiąganie celów - mile widziane kursy z zarządzania, uprawnienia SCC.
Inne wymagania:
- mile widziane doświadczenie w prowadzeniu i zarządzaniu projektami ponad 1 rok (najlepiej w branży rafineryjno-petrochemicznej), - dyspozycyjność do pracy na projektach krajowych i zagranicznych - umiejętność koordynowania działań wieloosobowego zespołu, - zdolności planistyczne i analityczne, - duża komunikatywność i zdolności negocjacyjne, - systematyczność i mocne zorientowanie na osiąganie celów - mile widziane kursy z zarządzania, uprawnienia SCC.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Magdalena Kopińska
Nr telefonu:
882 825 659
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
CV należy kierować na adres: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail