StPr/24/6955
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 13 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzi międzyfunkcyjne projekty ITM/ wdrożenia nowych produktów i działa jako łącznik między kluczowymi interesariuszami, w tym jednostkami funkcjonalnymi (np. Marketing, Łańcuch Dostaw, Badania i Rozwój, Produkcja, Prawny itp.) oraz innymi afiliacjami Amway. Opracowuje, zarządza i przegląda status projektów i budżetów, zarządza harmonogramami oraz przygotowuje raporty komunikacyjne. Tworzy odpowiednie narzędzia do monitorowania postępu projektu i odpowiedniej komunikacji z kluczowymi interesariuszami. Przykładowe projekty mogą obejmować rozwój nowych produktów, wdrożenia produktów oraz promocje. Sporządza i przygotowuje prezentację statusu projektu, obejmującą aspekty osiągniętych kamieni milowych, nadchodzących kamieni milowych, związanych ryzyk, ustalonych terminów, zadań do wykonania oraz porównanie planowanego i rzeczywistego harmonogramu dla wdrożeń nowych produktów. Zaleca identyfikację i alokację optymalnych zasobów (personelu, narzędzi, oprogramowania) w celu ułatwienia realizacji projektu. Przygotowuje i udostępnia okresowe raporty statusu projektu. Wspiera specjalistów projektowych swoją wiedzą i doświadczeniem w pracy nad projektami realizowanymi po wdrożeniu.
Miejsce pracy:
Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
- angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany, turecki, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
- co najmmniej 1,5 roku doświadczenia na stanowiskach w obszarze marketingu lub projektów cyfrowych. Znajomość metodologii i praktyk zarządzania projektami w obszarze wdrażania nowych rozwiązań produktowych ze szczególnym uwzględnieniem: zarządzania harmonogramem projektu, zarządzania zasobami, zarządzania interesariuszami, zarządzania wiedzą. Znajomość systemów Oracle EBS, MS Project poziom zaawansowany. Zdolności analityczne i zdolność myślenia krytycznego pozwalające na formułowanie wniosków i rekomendacji w oparciu o dane techniczne i biznesowe. Zdolność budowania i utrzymywania skutecznych i produktywnych relacji biznesowych, w tym umiejętność wywierania wpływu, negocjowania i zarządzania konfliktami w sposób skuteczny i konstruktywny z klientami, dostawcami i współpracownikami.
Inne wymagania:
co najmmniej 1,5 roku doświadczenia na stanowiskach w obszarze marketingu lub projektów cyfrowych. Znajomość metodologii i praktyk zarządzania projektami w obszarze wdrażania nowych rozwiązań produktowych ze szczególnym uwzględnieniem: zarządzania harmonogramem projektu, zarządzania zasobami, zarządzania interesariuszami, zarządzania wiedzą. Znajomość systemów Oracle EBS, MS Project poziom zaawansowany. Zdolności analityczne i zdolność myślenia krytycznego pozwalające na formułowanie wniosków i rekomendacji w oparciu o dane techniczne i biznesowe. Zdolność budowania i utrzymywania skutecznych i produktywnych relacji biznesowych, w tym umiejętność wywierania wpływu, negocjowania i zarządzania konfliktami w sposób skuteczny i konstruktywny z klientami, dostawcami i współpracownikami.
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Piotr Gajda
Nr telefonu:
126868143
Wymagane dokumenty:
skierowanie p. 103a