To ogłoszenie jest nieaktualne.
Zobacz podobne ogłoszenia w kategorii Inne Rogalin
KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACJI MUZEUM PAŁACU W ROGALINIE

KIEROWNIK SEKCJI ADMINISTRACJI MUZEUM PAŁACU W ROGALINIE

Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Tryb pracy
Stacjonarna
Znajomość języka
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2115

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
brutto

Zakres obowiązków:
-kierowanie i organizowanie pracy Sekcji Administracji w Muzeum Pałacu w Rogalinie - w oddziale Muzeum Narodowego w Poznaniu,
-nadzór nad bieżącym utrzymaniem obiektów, instalacji i infrastruktury technicznej Oddziału, w tym nadzór nad realizacją prac remontowych, inwestycyjnych i konserwatorskich,
-zapewnienie bezpieczeństwa zbiorów muzealnych, obiektów budowlanych oraz odwiedzającym i pracownikom Muzeum,
-sprawowanie pieczy nad majątkiem trwałym, wyposażeniem i środkami trwałymi Muzeum,
-pełne zaangażowanie i współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Muzeum Narodowego w Poznaniu,
-efektywna współpraca z Kierownikiem Oddziału i Kierownikiem Sekcji ds. Parku,
-zarządzanie podległym zespołem pracowników: planowanie, organizowanie, motywowanie i kontrolowanie, w tym rozliczanie czasu pracy i nadzorowanie realizacji powierzonych zadań,
analizowanie potrzeb i zgłaszanie zapotrzebowania na środki trwałe, materiały, wyposażenie
stanowisk pracy, środki ochrony indywidualnej oraz artykuły biurowe,
udział w przygotowywaniu planów budżetowych Oddziału w zakresie administracyjnym,
przestrzeganie i nadzorowanie stosowania przepisów prawa pracy, BHP, ochrony przeciwpożarowej
oraz przepisów dotyczących eksploatacji urządzeń i instalacji


Miejsce pracy:
ARCISZEWSKIEGO 2, 62-022 Rogalin, powiat: poznański, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
MUZEUM NARODOWE W POZNANIU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Typ propozycji:
praca stała

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
  • Prawo jazdy kat. B, Biegła znajomość pakietu Office , Doskonałe umiejetności interpersonalne i komunikacji
  • Wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, budownictwo, inżynieria techniczna, energetyka lub pokrewne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem nieruchomościami, administracją techniczną obiektów lub realizacją inwestycji/remontów, umiejętność zarządzania zespołem pracowników i podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność współpracy i komunikacji, dodatkowym atutem będzie posiadanie: świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - w zakresie obsługi


Inne wymagania:
Wymagane wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: administracja, zarządzanie, budownictwo, inżynieria techniczna, energetyka lub pokrewne, minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierowniczym związanym z zarządzaniem nieruchomościami, administracją techniczną obiektów lub realizacją inwestycji/remontów, umiejętność zarządzania zespołem pracowników i podejmowania decyzji, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, sumienność, umiejętność współpracy i komunikacji, dodatkowym atutem będzie posiadanie: świadectw kwalifikacyjnych uprawniających do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci, zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne - w zakresie obsługi

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Jacek Jasiukiewicz

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny. Proces rekrutacji będzie przebiegał w 2 etapach: analiza dostarczonych dokumentów, rozmowa kwalifikacyjna z wybranymi kandydatami Sposób dostarczenia dokumentów: Dokumenty prosimy dostarczyć na adres e-mail: [email protected]

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, inny - Termin nadsyłania dokumentów: do dnia 31 sierpnia 2025 r. Przetwarzanie danych osobowych kandydata do pracy w MNP: W dokumentach prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dostarczonej przeze mnie ofercie pracy (dokumentach rekrutacyjnych) przez Muzeum Narodowe w Poznaniu, Aleje Marcinkowskiego 9, 61745 Poznań, w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Kierownika Sekcji Administracji Muzeum Pałacu w Rogalinie - oddziału Muzeum Narodowego w Poznaniu, ogłoszenie o pracę nr 23/2025. Dokumenty bez tej klauzuli nie będą brane pod uwagę. Informacje na temat zasad przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy w Muzeum Narodowym w Poznaniu znajdują się w Biuletynie Informacji Publicznej Muzeum Narodowego w Poznaniu (bip.mnp.art.pl), w zakładce Oferty pracy/Zasady przetwarzania danych osobowych.
Dodano: 08.08.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 285383
Udostępnij:
Dodano: 08.08.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 285383

Zobacz inne oferty

Do góry