StPr/25/0520
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
Kierowanie pracą podległego personelu. Przeprowadzanie postępowań w zakresie udzielania zamówień publicznych. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem. Zawieranie umów dotyczących funkcjonowania jednostki. Opracowywanie obowiązującej sprawozdawczości statystycznej analiz i informacji dotyczących zadań jednostki. Administrowanie majątkiem jednostki. Nadzór nad prawidłową eksploatacją samochodu służbowego oraz rozliczanie zużycia paliwa. Nadzór nad przestrzeganiem wymogów określonych w przepisach dotyczących ochrony danych osobowych. Nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem infrastruktury serwerowej i sieciowej. Zarządzanie oraz nadzór nad rozwojem infrastruktury informatycznej, w tym planowanie, zakup oraz wdrożenie nowych zasobów informatycznych. Współpraca z jednostkami zewnętrznymi.
Miejsce pracy:
Świętojańska 82B, 07-202 Wyszków, powiat: wyszkowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wyszkowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Ewidencja, wycena, amortyzacja środków trwałych, Bardzo dobra znajomość Word i Excell, kodeks postępowania administracyjnego
- [Umiejętność 2] : dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami [Umiejętność 1] : zamówienia publiczna
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : dostępność osobom ze szczególnymi potrzebami [Umiejętność 1] : zamówienia publiczna
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Marta Sikorska
Nr telefonu:
(29) 7428522
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook