KIEROWNIK SEKCJI INWESTYCJI BUDOWLANYCH

KIEROWNIK SEKCJI INWESTYCJI BUDOWLANYCH

Miejski Urząd Pracy w Olsztynie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 6 800 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/1468

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 800 PLN
Pierwsza umowa na okres próbny 3 mies., docelowo umowa na czas nieokreślony. Do wynagrodzenia doliczany jest dodatek stażowy.

Zakres obowiązków:
- Kierowanie pracą podległych pracowników sekcji,
- analizowanie aktualnego stanu realizacji robót budowlanych pod względem zgodności z harmonogramem rzeczowo-finansowym,
- Identyfikowanie, rejestracja, szacowanie i monitorowanie ryzyka realizowanych zadań,
- organizacja i udział w odbiorach technicznych, końcowych zadań inwestycyjnych oraz udział w pracach komisji odbiorowych celem przekazania do administrowania zakończonych obiektów budowlanych,
- udział w negocjacjach warunków umownych z wykonawcami robót budowlanych,
- nadzór nad zadaniami inwestycyjnymi w okresie gwarancyjnym,
- wyjazdy w teren.
Godziny pracy: 7-15

Miejsce pracy:
Saperska 1, 10-073 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie

Pracodawca:
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
  • Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim - 5 lat, wyższe - 3 lata - bardzo dobra organizacja pracy podległego zespołu pracowników (mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników), - bardzo dobra znajomość zagadnień prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, - umiejętność analizy problematyki związanej z realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie budowy/przebudowy infrastruktury, - umiejętność pracy w krótkim reżimie czasowym, - mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office.


Inne wymagania:
Doświadczenie zawodowe: przy wykształceniu średnim - 5 lat, wyższe - 3 lata - bardzo dobra organizacja pracy podległego zespołu pracowników (mile widziane doświadczenie w kierowaniu zespołem pracowników), - bardzo dobra znajomość zagadnień prawa budowlanego i prawa zamówień publicznych, - umiejętność analizy problematyki związanej z realizacją zadań inwestycyjnych w zakresie budowy/przebudowy infrastruktury, - umiejętność pracy w krótkim reżimie czasowym, - mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, - dobra umiejętność posługiwania się pakietem MS Office.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Anna Pawlak

Nr telefonu:
261321620

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
Dokumenty: CV, list motywacyjny. Do dokumentów aplikacyjnych należy dołączyć klauzulę o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzania moich danych osobowych w celu rekrutacyjnym".

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 26.11.2024, 04:50
ID ogłoszenia: 90166
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2024, 04:50
ID ogłoszenia: 90166

Zobacz inne oferty

Do góry