KIEROWNIK SEKCJI KONTROLI I NADZORU

KIEROWNIK SEKCJI KONTROLI I NADZORU

Powiatowy Urząd Pracy w Lublińcu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 895 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0585

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 5 895 PLN
+ dodatek stażowy od pn do pt od 7:30 do 15:30

Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej, rozliczeniowej z ZUS oraz przelewów
- naliczanie składek za byłych żołnierzy (bez praw emerytalnych)
- uzgadnianie podatku dochodowego i zobowiązań wobec ZUS
- sporządzanie deklaracji rocznej PIT-4
-koordynacja działań w zakresie poprawności księgowania zakupów w systemie księgowym
-realizacja procesu inwentaryzacja w zakresie dokumentacji wstępnej oraz koordynacji działań z komisją inwentaryzacyjną
- realizacja zadań związanych z otwarciem roku budżetowego w systemie księgowym
- weryfikacja złożonych poleceń wyjazdów służbowych
- organizowanie planowanie i nadzór nad pracą sekcji

Miejsce pracy:
Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie

Pracodawca:
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, pomaturalne/policealne, średnie branżowe
  • Kierunek/specjalność: mile widziane ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja i pokrewne (przy wykształceniu średnim - 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym - 3 lata stażu pracy). Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie pracy w finansach publicznych, administracji publicznej lub płacach. Uprawnienia i umiejętności: mile widziane - znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych i rachunkowości budżetowej - umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność interpretacji i praktycznego wykorzystania aktów prawnych - umiejętność pracy w programie SAP i płatnik - niekaralność - obywatelstwo polskie


Inne wymagania:
Kierunek/specjalność: mile widziane ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja i pokrewne (przy wykształceniu średnim - 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym - 3 lata stażu pracy). Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie pracy w finansach publicznych, administracji publicznej lub płacach. Uprawnienia i umiejętności: mile widziane - znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych i rachunkowości budżetowej - umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność interpretacji i praktycznego wykorzystania aktów prawnych - umiejętność pracy w programie SAP i płatnik - niekaralność - obywatelstwo polskie

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Nowakowska

Nr telefonu:
261 926 221

E-mail:
[email protected]

Wymagane dokumenty:
cv

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15
Dodano: 12.12.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 364879
Udostępnij:
Dodano: 12.12.2025, 04:20
ID ogłoszenia: 364879

Zobacz inne oferty

1 900 €netto
Nowe
Carpediem Care
Überlingen
1 900 €netto
Dodano: 6 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Carpediem Care
Amberg
1 900 €netto
Dodano: 6 godz. temu
1 900 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Hemsbach
1 900 €netto
Dodano: 5 godz. temu
Do góry