StPr/25/0585
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 895 PLN
+ dodatek stażowy od pn do pt od 7:30 do 15:30
Zakres obowiązków:
- prowadzenie dokumentacji zgłoszeniowej, rozliczeniowej z ZUS oraz przelewów
- naliczanie składek za byłych żołnierzy (bez praw emerytalnych)
- uzgadnianie podatku dochodowego i zobowiązań wobec ZUS
- sporządzanie deklaracji rocznej PIT-4
-koordynacja działań w zakresie poprawności księgowania zakupów w systemie księgowym
-realizacja procesu inwentaryzacja w zakresie dokumentacji wstępnej oraz koordynacji działań z komisją inwentaryzacyjną
- realizacja zadań związanych z otwarciem roku budżetowego w systemie księgowym
- weryfikacja złożonych poleceń wyjazdów służbowych
- organizowanie planowanie i nadzór nad pracą sekcji
Miejsce pracy:
Sobieskiego 35, 42-700 Lubliniec, powiat: lubliniecki, woj: śląskie
Pracodawca:
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie ogólnokształcące, średnie zawodowe, pomaturalne/policealne, średnie branżowe
- Kierunek/specjalność: mile widziane ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja i pokrewne (przy wykształceniu średnim - 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym - 3 lata stażu pracy). Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie pracy w finansach publicznych, administracji publicznej lub płacach. Uprawnienia i umiejętności: mile widziane - znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych i rachunkowości budżetowej - umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność interpretacji i praktycznego wykorzystania aktów prawnych - umiejętność pracy w programie SAP i płatnik - niekaralność - obywatelstwo polskie
Inne wymagania:
Kierunek/specjalność: mile widziane ekonomia, finanse, rachunkowość, administracja i pokrewne (przy wykształceniu średnim - 5 lat stażu pracy, przy wykształceniu wyższym - 3 lata stażu pracy). Doświadczenie zawodowe: mile widziane doświadczenie pracy w finansach publicznych, administracji publicznej lub płacach. Uprawnienia i umiejętności: mile widziane - znajomość przepisów dotyczących ubezpieczeń społecznych, finansów publicznych i rachunkowości budżetowej - umiejętność analitycznego myślenia - umiejętność interpretacji i praktycznego wykorzystania aktów prawnych - umiejętność pracy w programie SAP i płatnik - niekaralność - obywatelstwo polskie
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Nowakowska
Nr telefonu:
261 926 221
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
cv
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-15

Zaloguj się przez Facebook