StPr/25/0263
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 600 PLN
Wynagrodzenie zasadnicze + premia regulaminowa + dodatek za wysługę lat. Zatrudnienie na 4 miesiące z możliwością przedłużenia.
Zakres obowiązków:
Kierownik Sekcji Technicznego Utrzymania Nieruchomości podlega
bezpośrednio pod Szefa Slużby- Szefa Infrastruktury
Do zadań Kierownika Sekcji TUN należy:
1 pełnienie funkcji przedstawiciela administratora w zakresie odpowiedzialności wobec wojskowych i cywilnych organów nadzoru- GUNB, WIGE, WDT, WOP inspekcje sanitarne, pracy, itp
2 wykonywanie rocznych planów konserwacji i remontów (RPKiR) dla zadań konserwacyjnych, napraw zapobiegawczych i remontowych oraz ich weryfikacja;
3 opracowywanie zbiorczego planu konserwacji remontów (RPKiR) w oparciu o ustalenia przepisów w sprawie planowania i realizacji budżetu resortu obrony narodowej oraz normatywne wydatki określone w normach budżetowych;
4 koordynowanie, nadzorowanie wykonywania zamierzeń konserwacyjnych oraz przedsięwzięć remontowych ujętych w RPKiR w zakresie infrastruktury ogólnej, szkoleniowej i transportowej;
5 przestrzeganie dyscypliny budżetowej, przydzielonych limitów finansowych zasad sporządzania i obiegu dokumentów księgowych oraz sprawdzanie i podpisywanie dowodów księgowych za realizowane wydatki pod względem merytorycznym;
6 kierowanie bezpośrednią działalnością Sekcji oraz inspektorów TUN w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości stałych urządzeń technicznych, ich remontów oraz eksploatacji zgodnie z wymogami .Prawa budowlanego", Prawa energetycznego", , Ustawie o ochronie środowiska" "Ustawie Dozorze Technicznym", apisami ,Ilnstrukcji zasadach utrzymania nieruchomości wojska" sygn. Kwat,-Bud. 118/98 i innymi obowiązującymi przepisami państwowymi i resortowymi;
7 sprawowanie nadzoru nad opracowywaniem, gromadzeniem przechowywaniem dokumentacji obiektu budowlanego od momentu przejęcia w użytkowanie do rozbiórki;
8) koordynowanie wykonywania w wymaganych reżimach czasowych, prób badań i pomiarów infrastruktury wynikających z przepisów państwowych i eksploatacyjnych;
9) nadzór nad przestrzeganiem przepisów w zakresie eksploatacji i dozoru stalych urządzeń technicznych przez osoby posiadajace wymagane Świadectwa kwalifikacyjne
10) opracowywanie sprawozdań i analiz w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości;
11) udział w realizacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych;
12) udział w sporządzaniu rocznych planów zakupów w zakresie materialów stanowiących zabezpieczenie realizacji RPK;
13) udział w pracach zespołu uzgadniania dokumentacji;
14) udział w komisyjnym przyjmowaniu do eksploatacji elementów infrastruktury po modernizacjach i remontach;
15) wspólpracowanie z WIGE, WDT, WOP oraz organami nadzoru budowlanego w zakresie zadań Sekcji;
16) kontrolowanie uaktualnianie ewidencji SUT oraz ewidencji urządzeń dozorowych;
17) podejmowanie działań zapobiegających korozji biologicznej obiektów oraz prowadzenie ewidencji w tym zakresie;
18) wspólpracowanie osobami funkcyjnymi oraz komórkami wewnętrznymi Infrastruktury JW.3293 w zakresie problematyki Sekcji
19) udział w fachowych odprawach, szkoleniach i instruktażach organizowanych przez organa nadrzędne oraz JW. 3293
20) wykonywanie inych zadań związanych z petnioną funkcją, wynikających z przepisów wojskowych, bieżacych potrzeb oraz zleconych przez przełożonych.
21) nadzór nad realizacją umów dotyczących technicznego utrzymania nieruchomości realizowanych w sekcji.
Miejsce pracy:
POWIDZ OSIEDLE 6, 62-430 Powidz, powiat: słupecki, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W POWIDZU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane, kierunek: Technik budownictwa
- b. dobre umiejętności organizacyjne, umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, predyspozycje do kierowania zespołem, OBSŁUGA PAKIETU BIUROWEGO MS OFFICE, systematyczność, obowiązkowość
- Dodatkowe wymagane predyspozycje: systematyczność, samodzielność, operatywność, obowiązkowość, terminowość. Wymagane doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego - 5 lat w przypadku wykształcenia wyższego - 3 lata
Inne wymagania:
Dodatkowe wymagane predyspozycje: systematyczność, samodzielność, operatywność, obowiązkowość, terminowość. Wymagane doświadczenie zawodowe: w przypadku wykształcenia średniego - 5 lat w przypadku wykształcenia wyższego - 3 lata
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Justyna Gazińska
Wymagane dokumenty:
Zgłoszenie kandydata powinno zawierać: - podanie o pracę oraz CV - oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach rekrutacji. Dokumenty ze wskazaniem aplikowanego stanowiska należy przesłać pocztą tradycyjną na adres: 33 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO, POWIDZ-OSIEDLE 6, 62-430 POWIDZ O spełnieniu wymogów formalnych oraz o terminie rozmów kwalifikacyjnych WYBRANI kandydaci będą informowani drogą telefoniczną. Oferty niekompletne, niespełniające wymogów oraz złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Osoby wybrane w procesie rekrutacji przed zawarciem umowy są zobowiązane do złożenia oświadczenia o niekaralności.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: poczta, Termin: Dokumenty należy przesłać pocztą tradycyjną do 30.04.2025.