Zakres obowiązków:
Ogólny zakres obowiązków:
1. Planowanie, organizowanie i realizowanie zadań należących do zakresu działania podległej sekcji;
2. Utrzymanie w należytym stanie technicznym obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 8. Bazy Lotnictwa Transportowego;
3. Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu technicznego obiektów budowlanych zgodnie z przepisami prawa budowlanego;
4. Prowadzenie dokumentacji techniczno-eksploatacyjnej, konserwacyjno-remontowej dla obiektów budowlanych wymaganych przepisami państwowymi i resortowymi;
5. Udział w opracowaniu wieloletnich planów inwestycji i remontów oraz opracowywanie rocznych planów remontów, konserwacji i napraw obiektów budowlanych;
6. Przygotowanie dokumentacji oraz załatwienie wszelkich spraw związanych z realizacją zadań remontowych oraz konserwacyjno-naprawczych (opracowanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, technicznego wykonania i odbioru robót remontowych, wniosków o rozpoczęcie postępowań przetargowych, projektów umów, zamówień);
7. Organizowanie, nadzorowanie, odbieranie i rozliczanie zadań remontowych, konserwacyjno-naprawczych obiektów budowlanych i infrastruktury realizowanych w systemie zleconym i gospodarczym.
8. Baza Lotnictwa Transportowego zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami.
Kandydat w swoim CV zobowiązany jest podać swoje dane osobowe zgodnie z art. 221 Kodeksu Pracy.
Pozostałe informacje kandydat może przekazać po wyrażeniu przez niego zgody na ich przetwarzanie w procesie rekrutacji.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydatów do pracy w 8. BLTr znajduje się na stronie internetowej 8. Bazy Lotnictwa Transportowego
w zakładce BIP/INFORMACJE OGÓLNE/RODO.
Miejsce pracy: Medweckiego 10, 30-901 Balice, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca: JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 (8 BAZA LOTNICTWA TRANSPORTOWEGO W KRAKOWIE-BALICACH)
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, kierunek: budownictwo
- zawód: Administrator nieruchomości (wymagany staż - lata: 5)
- biegła znajomość MS Office
- Wykształcenie średnie/wyższe w zakresie budownictwa lądowego. Uprawnienia budowlane i świadectwa kwalifikacyjne związane z kierunkiem wykształcenia. Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie eksploatacji i technicznego utrzymania obiektów budowlanych. Doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołami pracowników w branży technicznej. Bardzo dobra znajomość branży budowlanej w tym znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i zamówień publicznych. Bardzo dobra znajomość MS Office. Umiejętność wykonywania kosztorysów na roboty budowlane oraz obsługi programu do kosztorysowania, np. ZUZIA. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP lub ZWSI RON.
Inne wymagania:
Wykształcenie średnie/wyższe w zakresie budownictwa lądowego. Uprawnienia budowlane i świadectwa kwalifikacyjne związane z kierunkiem wykształcenia. Minimum 5-letnie doświadczenie w zakresie eksploatacji i technicznego utrzymania obiektów budowlanych. Doświadczenie zawodowe w kierowaniu zespołami pracowników w branży technicznej. Bardzo dobra znajomość branży budowlanej w tym znajomość przepisów z zakresu prawa budowlanego i zamówień publicznych. Bardzo dobra znajomość MS Office. Umiejętność wykonywania kosztorysów na roboty budowlane oraz obsługi programu do kosztorysowania, np. ZUZIA. Umiejętność pracy w zespole, samodzielność, komunikatywność, dodatkowym atutem będzie znajomość programu SAP lub ZWSI RON.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paweł Grzyb
Nr telefonu:
261-136-267
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 7 700 do 9 120 PLN
Godziny pracy: 7.30-15.30 Umowa o pracę na okres próbny, docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.