StPr/25/0476
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
wysokość wynagrodzenia 4666 zł brutto + premia
Zakres obowiązków:
- odpowiedzialność za wdrożenie i utrzymanie standardów w sklepie;
- przestrzeganie procedur;
- dbanie o rozwój biznesu-sprzedaż i marża;
- odpowiedzialność za dostępność asortymentu i ekspozycję towarów;
- odpowiedzialność za jakość i świeżość produktów;
- skuteczne zarządzanie zespołem - planowanie pracy, motywowanie pracowników i dbanie o ich rozwój;
- odpowiedzialność za profesjonalną obsługę klientów;
- dbanie o wizerunek sklepu;
- ścisła współpraca z zespołem zarządzającymi sprzedażą;
- reprezentowanie firmy przed urzędami i organami kontrolnymi.
Godziny pracy 5:30-13:30; 13:30-21.30
Miejsce pracy:
10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
"Społem" PSS w Olsztynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- doświadczenie zawodowe min. 1 rok w handlu. Mile widziana umiejętność zarządzania zespołem, znajomość branży FMCG.
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe min. 1 rok w handlu. Mile widziana umiejętność zarządzania zespołem, znajomość branży FMCG.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Zbytniewska
Nr telefonu:
691 704 022
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon