StPr/25/0672
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 300 PLN
pierwsza umowa zlecenie na okres 3 m-cy z możliwością przedłużenia
Zakres obowiązków:
Zarządzanie personelem, sprzedaż mięsa i wyrobów wędliniarskich
Godziny pracy między 7-19:30 (dwie zmainy do uzgodnienia)
Miejsce pracy:
10-900 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
DOMI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, handlowe
- zawód: Kierownik sklepu / supermarketu (wymagany staż - lata: 1)
- pracodawca wyraża również zainteresowanie zatrudnieniem obcokrajowców.
Inne wymagania:
pracodawca wyraża również zainteresowanie zatrudnieniem obcokrajowców.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Barbara Ułasewicz
Nr telefonu:
690224122 89 6460145
E-mail:
[email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail