StPr/2025-12-16/2274
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 7 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) dokonywanie rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów w formie aktów stanu cywilnego oraz prowadzenie akt zbiorowych rejestracji stanu cywilnego,
2) zamieszczanie w aktach stanu cywilnego wzmianek dodatkowych i przypisków,
3) przyjmowanie oświadczeń w sprawach wynikających z prawa o aktach stanu cywilnego oraz kodeksu rodzinnego i opiekuńczego
Pełna treść ogłoszenia z wzorami dokumentów do pobrania znajduje się w Biuletynie Informacji Publicznej Gminy Iwanowice pod linkiem: https://bip.malopolska.pl/ugiwanowice,a,2788235,nabor-na-wolne-kierownicze-stanowisko-urzednicze-kierownik-urzedu-stanu-cywilnego-1-etat.html
Miejsce pracy:
Ojcowska 11, 32-095 Iwanowice Włościańskie, powiat: krakowski, woj: małopolskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY IWANOWICE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B, Biegła obsługa komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych
- [Umiejętność 2] : Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji i wyciągania wniosków [Umiejętność 1] : Odpowiedzialność, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych,
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : Umiejętność analitycznego myślenia oraz samodzielnego poszukiwania informacji i wyciągania wniosków [Umiejętność 1] : Odpowiedzialność, odporność na stres, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i konfliktowych,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Czekaj
Nr telefonu:
123884003
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Zaloguj się przez Facebook