StPr/25/0286
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 10 400 PLN
Firma oferuje: - stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę - ruchomy czas pracy możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godzinami 6:30 a 8:30 - dodatek stażowy w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego od udokumentowanego stażu pracy - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. trzynastka - nagrody jubileuszowe - możliwość podnoszenia kwalifikacji w szkoleniach zewnętrznych i wewnętrznych, studiach podyplomowych oraz kursach językowych - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, w tym dofinansowania do wypoczynku, świadczenia z okazji Dnia Dziecka, dofinansowania do świadczeń sportowo-rekreacyjnych lub kulturalno-oświatowych, pożyczki mieszkaniowe - możliwość skorzystania z usług Benefit Systems - Program MultiSport oraz MultiLife - grupowe ubezpieczenia na życie - lokalizację z dogodnym połączeniem komunikacyjnym - wsparcie zespołu
Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA W/W STANOWISKU:
- Prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji dla Gmin członkowskich GZM,
- Przygotowanie dokumentów niezbędnych do realizacji projektu w szczególności dot. rozliczeń i sprawozdań finansowo-księgowych,
- Opracowywanie rocznych planów finansowych oraz wieloletniego planu finansowego Departamentu,
- Wsparcie w przygotowaniu realizacji projektów i inwestycji znajdujących się w rzeczowym zakresie działań Departamentu dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz innych środków zewnętrznych,
- Obsługa organizacyjna Departamentu, w tym m.in. prowadzenie planu zamówień publicznych, rejestru umów, koordynacji udzielania odpowiedzi na wnioski o udzielenie informacji publicznej, koordynacji zagadnień związanych z elementami kontroli zarządczej, archiwizacji aktywów Departamentu, prowadzenie analiz przychodów ewidencjonowanych z systemu Metrorower, prowadzenie spraw w zakresie dochodzenia roszczeń (w tym kar umownych) wynikających z zawartych umów,
- Współpraca z kierownikami projektów w ramach bieżącej kontroli zgodności prac projektowych z przyjętym budżetem i harmonogramem.
- Przygotowywanie wniosków o zmiany w rocznym oraz wieloletnim planie finansowym Departamentu PI i poszczególnych projektów.
- Merytoryczna weryfikacja dokumentów finansowo-księgowych z uwzględnieniem kryteriów: celowości, legalności i gospodarności w zakresie planu finansowego Departamentu PI, w tym poświadczanie wykonania i zatwierdzanie raportów/sprawozdań kontrahentów Departamentu PI, będących podstawą do regulowania należności na ich rzecz.
- Raportowanie i monitorowanie w zakresie kontroli zarządczej celów Departamentu PI, ocena i raportowanie ryzyk, przygotowywanie sprawozdań w przedmiotowym zakresie.
- Prowadzenie ewidencji umów Departamentu PI.
- Prowadzenie ewidencji zamówień/zleceń Departamentu PI.
- Rejestracja umów w Centralnym Rejestrze Umów w ramach Departamentu PI.
- Przygotowywanie planu zamówień publicznych i sporządzanie jego aktualizacji w zakresie zadań realizowanych przez Departament PI, sporządzanie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych oraz stała współpraca z Biurem Zamówień Publicznych w tym zakresie.
- Przygotowywanie okresowych raportów z realizacji Metropolitalnego Programu Działań Strategicznych.
- Opracowywanie i przygotowywanie ogólnych warunków umów, wzorów umów, regulaminów, wzorców postępowania przy udzielaniu zamówień we współpracy z Radcą Prawnym dot. projektów i inwestycji Departamentu PI.
- Wykonywanie innych zadań zleconych przez bezpośredniego przełożonego, wszelkie czynności związane bezpośrednio z zadaniami opisanymi w powyższych punktach lub niezbędne do ich wykonania oraz inne zadania powierzone przez Dyrektora Departamentu PI.
INFORMACJA O WARUNKACH PRACY:
- praca w podstawowym systemie czasu pracy
- pełny wymiar czasu pracy
- praca z monitorem ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy
- obsługa urządzeń biurowych
- praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy
- istnieją bariery architektoniczne utrudniające dostęp do pomieszczeń biurowych, miejsce pracy znajduje się w budynku wielokondygnacyjnym
- Urząd nie zapewnia zatrudnienia w warunkach zakładu pracy chronionej
- miejsce pracy: Katowice ul. Barbary 21a lub Barbary 21
- w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6 %.
NFORMACJE DODATKOWE:
- regulamin naboru na wolne stanowiska urzędnicze w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie zamieszczone są na stronie bip.metropoliagzm.pl w zakładce: Oferty pracy - Praca - Urząd Metropolitalny;
- kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego i rozmowy kwalifikacyjnej;
- warunkiem zakwalifikowania kandydata do drugiego etapu naboru jest złożenie przez niego dokumentów wymienionych w ogłoszeniu o naborze w punkcie pod nazwą: Dokumenty niezbędne, potwierdzających spełnienie przez kandydata wymagań;
- informacja o wyniku naboru zostanie opublikowana w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Metropolitalnego niezwłocznie po zatwierdzeniu protokołu z naboru;
- Dokumenty aplikacyjne kandydatów, o których mowa w § 27 ust. 1 Regulaminu naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii podlegają zniszczeniu po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia informacji o wyniku naboru;
- Prosimy o przesyłanie dokumentów tylko wymaganych i zalecanych.
Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134271/kierownik-wydzialu-w-departamencie-projektow-i-inwestycji-w-wydziale-wsparcia-projektow-pi-05-2025
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
40-053 Katowice ul. Barbary 21A lub Barbary 21
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt, 6.30 -16.30, ruchomy czas pracy - 8 godzin dziennie
Miejsce pracy:
Barbary 21A, 40-053 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Metropolitalny Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - exel, word
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Wykształcenie: wyższe 2. Staż pracy: 4 lata 3. Doświadczenie: wymagane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego. 4. Znajomość przepisów i ustaw: Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie województwa, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, 5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwaUnii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, napodstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prawpublicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkamipublicznymi. 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Inne: doświadczenie ekonomiczno-finansowo-księgowe w obszarze finansów publicznych, umiejętność precyzyjnego i logicznego formułowania wniosków na piśmie i korespondencji elektronicznej, umiejętność biegłego sprawozdawania wyników pracy w formie elektronicznej, wysoki poziom zdolności komunikacyjnych, umiejętności analityczne i biegła praca w arkuszu kalkulacyjnym, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, odpornośćna stres. WYMAGANIA DODATKOWE - Wykształcenie: wyższe - Kierunek studiów: ekonomia, finanse, zarządzanie, administracja, prawo. - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) Szkolenia/kursy z zakresu księgowości budżetowej, zarządzania projektami, prawa zamówieńpublicznych. - Doświadczenie zawodowe: a) w pracy na stanowisku związanym z obsługą planów finansowych JST, windykacją, zarządzaniem projektami lub rozliczaniem środków finansowych. - Umiejętności dodatkowe: a) umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), b) analiza danych, wnioskowanie, raportowanie, c) prawo jazdy kat. B. Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134271/kierownik-wydzialu-w-departamencie-projektow-i-inwestycji-w-wydziale-wsparcia-projektow-pi-05-2025
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1. Wykształcenie: wyższe 2. Staż pracy: 4 lata 3. Doświadczenie: wymagane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego. 4. Znajomość przepisów i ustaw: Prawo zamówień publicznych, Ustawa o samorządzie województwa, Ustawa o finansach publicznych, Ustawa o pracownikach samorządowych, Ustawa o związku metropolitalnym w województwie śląskim, 5. Obywatelstwo polskie lub obywatelstwa innego niż Polska państwaUnii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, napodstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej jeżeli posiada znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej. 6. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni prawpublicznych. 7. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Niekaralność zakazem pełnienia funkcji kierowniczych związanych z dysponowaniem środkamipublicznymi. 9. Nieposzlakowana opinia. 10. Inne: doświadczenie ekonomiczno-finansowo-księgowe w obszarze finansów publicznych, umiejętność precyzyjnego i logicznego formułowania wniosków na piśmie i korespondencji elektronicznej, umiejętność biegłego sprawozdawania wyników pracy w formie elektronicznej, wysoki poziom zdolności komunikacyjnych, umiejętności analityczne i biegła praca w arkuszu kalkulacyjnym, wysoka kultura osobista, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, samodzielność, odpowiedzialność, odpornośćna stres. WYMAGANIA DODATKOWE - Wykształcenie: wyższe - Kierunek studiów: ekonomia, finanse, zarządzanie, administracja, prawo. - Dodatkowe kwalifikacje potwierdzone dyplomami/certyfikatami/zaświadczeniami: a) Szkolenia/kursy z zakresu księgowości budżetowej, zarządzania projektami, prawa zamówieńpublicznych. - Doświadczenie zawodowe: a) w pracy na stanowisku związanym z obsługą planów finansowych JST, windykacją, zarządzaniem projektami lub rozliczaniem środków finansowych. - Umiejętności dodatkowe: a) umiejętność biegłej obsługi komputera, w tym oprogramowania biurowego Microsoft Office (Word, Excel, Outlook), b) analiza danych, wnioskowanie, raportowanie, c) prawo jazdy kat. B. Pełny zakres pod linkiem: https://bip.metropoliagzm.pl/oferta-pracy/134271/kierownik-wydzialu-w-departamencie-projektow-i-inwestycji-w-wydziale-wsparcia-projektow-pi-05-2025
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sonia Chodun
Nr telefonu:
327180709
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
SKŁADANIE DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH: - kandydat jest zobowiązany do złożenia wyłącznie dokumentów wymaganych w treści ogłoszenia o naborze. - Dokumenty należy złożyć: osobiście w zamkniętej kopercie w Kancelarii Ogólnej Urzędu Metropolitalnego lub przesłać pocztą na adres: Urząd Metropolitalny Górnośląsko Zagłębiowskiej Metropolii w Katowicach przy ul. Barbary 21 A , 40-053 Katowice w zamkniętej kopercie lub ePUAP poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą z podanym dopiskiem na kopercie/ tematem dokumentu elektronicznego: Nabór na stanowisko kierownicze w Departamencie Projektów i Inwestycji (nr ogłoszenia PI/05/2025) - za termin złożenia dokumentów aplikacyjnych, również w przypadku przesłania ich za pośrednictwem operatora pocztowego, uznaje się datę faktycznego wpływu kompletnych dokumentów do Urzędu Metropolitalnego lub na elektroniczną skrzynkę podawczą; - dokumenty aplikacyjne złożone po terminie wskazanym w treści ogłoszenia o naborze nie będą rozpatrywane. WYMAGANE DOKUMENTY: - kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie w Urzędzie Metropolitalnym Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii; - kwestionariusz osobowy powinien być opatrzony datą i własnoręcznym podpisem. Brak daty i podpisu skutkuje odrzuceniem dokumentu; - kandydat zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia kwestionariusza osobowego zamieszczonego w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii www.bip.metropoliagzm.pl. w zakładce Oferty Pracy Urząd Metropolitalny Dokumenty aplikacyjne. Wymogi ogłoszenia spełniają jedynie dokumenty przygotowane na formularzach zamieszczonych w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. Złożenie przez kandydata dokumentów w innej postaci niż zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Metropolitalnego Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii jest równoznaczne z niespełnieniem warunków formalnych ogłoszenia o naborze; - kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie (kopia dyplomu ukończenia studiów wyższych jednolitych, I lub II stopnia lub zaświadczenie o ukończeniu studiów wydane przez Uczelnię); - kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych zobowiązany jest do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność; - kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy (kopie świadectw pracy, bądź zaświadczenia potwierdzające zatrudnienie, zawierające okres zatrudnienia u danego pracodawcy); - kopie dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe (np. zaświadczenie od pracodawcy, zakres obowiązków); - inne kopie dokumentów potwierdzających odbyte kursy, szkolenia. DOKUMENTY DODATKOWE -kopie dokumentów potwierdzających posiadane przez kandydata kwalifikacje określone w wymaganiach dodatkowych (kopie dyplomów, certyfikatów, zaświadczeń, dotychczasowych zakresów obowiązków, potwierdzeń uczestnictwa w konkretnych zadaniach czy projektach); - referencje instytucji mogących potwierdzić kwalifikacje/ doświadczenie kandydata; - oświadczenia potwierdzające posiadane przez kandydata kwalifikacje.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn - pt, Godziny : 6:30-16:30