StPr/25/0698
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 10 000 PLN
Zakres obowiązków:
Nadzór i organizacja pracy Wydziału, Prowadzenie Punktu Obsługi Przedsiębiorcy, prowadzenie postępowań w sprawach roszczeń o przejęcie nieruchomości, obniżenia wartości nieruchomości w związku ze zmianą planu zagospodarowania przestrzennego, zamiany nieruchomości.
Godziny pracy: Poniedziałek 8:00-16:00, Wtorek-Piątek 7:00-15:00
Miejsce pracy:
PL.Ratuszowy 1, 11-010 Barczewo, powiat: olsztyński, woj: warmińsko-mazurskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Barczewie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, obsługa komputera - pakiet programów office
- Wymagania pracodawcy: 1.Wykształcenie wyższe (preferowane w kierunku geodezja, gospodarka przestrzenna lub pokrewne, prawo, administracja), 2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterzezgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym procedurą naboru, 3. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie staż pracy na stanowiskach kierowniczych. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: 1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, gospodarki nieruchomościami i przepisów wykonawczych, Kodeksu cywilnego, przepisów z zakresu działalności gospodarczej, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminyi o zmianie Kodeksu cywilnego i przepisów wykonawczych, ustawy o planowaniui zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, 2) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, 3) znajomość terenu Gminy Barczewo, 4) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy zespołu, wysoka kultura osobista, odporność na stres. Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
Inne wymagania:
Wymagania pracodawcy: 1.Wykształcenie wyższe (preferowane w kierunku geodezja, gospodarka przestrzenna lub pokrewne, prawo, administracja), 2. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 5-letni staż pracy lub wykonywanie przez co najmniej 5 lat działalności gospodarczej o charakterzezgodnym z wymaganiami na stanowisku objętym procedurą naboru, 3. Doświadczenie zawodowe: co najmniej 3-letnie staż pracy na stanowiskach kierowniczych. Wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem pracy: 1) znajomość obowiązujących przepisów prawnych, w szczególności z zakresu ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego, gospodarki nieruchomościami i przepisów wykonawczych, Kodeksu cywilnego, przepisów z zakresu działalności gospodarczej, ustawy o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminyi o zmianie Kodeksu cywilnego i przepisów wykonawczych, ustawy o planowaniui zagospodarowaniu przestrzennym, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o finansach publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o dostepie do informacji publicznej, 2) doświadczenie zawodowe w jednostkach administracji publicznej, 3) znajomość terenu Gminy Barczewo, 4) predyspozycje osobowościowe: obowiązkowość, terminowość, rzetelność, sumienność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność organizacji pracy zespołu, wysoka kultura osobista, odporność na stres. Pierwsza umowa na okres próbny, docelowo zatrudnienie na czas nieokreślony.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Paulina Zalewska-Wójcik
Nr telefonu:
895148346 wew.13
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy składać do dnia: 20.10.2025 r. do godz. 16:00. Szczegóły oferty: https://bip.barczewo.pl/5410/ogloszenie-o-naborze-na-kierownicze-urzednicze-stanowisko-pracy-kierownik-wydzialu-gospodarki-nieruchomosciami-i-obslugi-przedsiebiorcy.html
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon