StPr/25/9307
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 13 560 do 17 690 PLN
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia, oferowane wynagrodzenie w przedziale: 13 560,00 zł - 17 690,00 zł brutto. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy, premia regulaminowa w wysokości 20%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania i premiowania pracowników GZDiZ). Pracodawca oferuje: wczasy pod gruszą, dofinansowanie do kart sportowych, elastyczny czas pracy.
Zakres obowiązków:
Kierowanie, organizowanie i nadzór nad pracą Pionu; proponowanie zadań do realizacji przez podległe Działy; nadzór nad podległymi Działami; opracowywanie planów działań, monitorowanie i sprawozdawczość z ich realizacji; nadzór nad opracowywaniem koncepcji, projektów oraz realizacją zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym projektów zieleni; nadzór nad przygotowaniem i przeprowadzaniem postępowań o udzielenie zamówienia publicznego na realizację projektów zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym projektów zieleni; nadzór nad prawidłową i terminową realizacją inwestycji w zakresie przestrzeni publicznej i zieleni; nadzór nad organizowaniem konkursów i zlecaniem opracowań na zagospodarowanie przestrzeni publicznej; nadzór nad uzgadnianiem i opiniowaniem projektów realizowanych w obrębie przestrzeni publicznej; nadzór nad opracowywaniem, monitorowaniem i aktualizacją zasad zagospodarowania przestrzeni publicznej, w tym małej architektury, nawierzchni, infrastruktury technicznej i zieleni; koordynowanie działań wydziałów i jednostek organizacyjnych Miasta mających na celu zapewnienie spójności i wysokiego poziomu estetyki przestrzeni publicznej; inicjowanie działań mających na celu poprawę, jakości przestrzeni publicznej; współpraca z jednostkami pomocniczymi Miasta, organizacjami społecznymi i grupami inicjatywnymi na rzecz poprawy, jakości przestrzeni publicznej; wykonywanie innych poleceń przełożonych dotyczących problematyki terenów zieleni miejskiej i przestrzeni publicznej, w zakresie wynikającym z posiadanych kwalifikacji zawodowych i powierzonych obowiązków; stosowanie i przestrzeganie przepisów obowiązujących aktów prawnych przy prowadzeniu spraw związanych z powierzonymi zadaniami, w szczególności Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, Prawa budowlanego, Ustawy o ochronie przyrody, Ustawy Prawo zamówień publicznych, Ustawy o finansach publicznych oraz Ustawy o drogach publicznych itp.; bieżące utrzymanie czystości na stanowisku pracy; przestrzeganie przepisów Kodeksu pracy, BHP, PPOŻ. i OC.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku: praca biurowo-terenowa. Powyżej 50% czasu pracy przy komputerze.
Godziny pracy od 07:00 do 15:00.
Miejsce pracy:
Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
GDAŃSKI ZARZĄD DRÓG I ZIELENI
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kategoria - B
- Niezbędne: - wykształcenie wyższe techniczne na kierunku: architektura krajobrazu, architektura, budownictwo lub pokrewne; - 5 lat stażu pracy lub działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; - doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego; - doświadczenie w kierowaniu zespołem; - umiejętność oceny dokumentacji projektowych; - znajomość Ustawy o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym, Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o Ochronie Przyrody, Ustawy o Drogach Publicznych; - znajomość lokalnych i wojewódzkich dokumentów planistycznych w zakresie odnoszącym się do kształtowania przestrzeni publicznej; - czynne prawo jazdy kat. B; - znajomość zasad ergonomii; - znajomość współczesnych standardów kształtowania przestrzeni publicznej, w szczególności projektowania uniwersalnego; - dobra znajomość komputerowych programów projektowych (AutoCad, SketchUP); - dobra znajomość aplikacji MS Office; - umiejętność pracy w zespole; - umiejętność prawidłowego redagowania dokumentów i pism; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. Pożądane: - ukończone studia wyższe, kursy z zakresu zarządzania procesem budowlanym, programowaniem inwestycji i tym podobne; - doświadczenie przy opracowywaniu lub weryfikacji dokumentacji projektowych w obszarze przestrzeni publicznej; - udział w konkursach na koncepcje przestrzeni publicznych (także, jako części kompleksów architektonicznych lub urbanistycznych); - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z projektowaniem przestrzeni publicznych lub realizowaniem inwestycji w przestrzeni publicznej; - doświadczenie w pracy w organach administracji publicznej; - umiejętności negocjacyjne.
Inne wymagania:
Niezbędne: - wykształcenie wyższe techniczne na kierunku: architektura krajobrazu, architektura, budownictwo lub pokrewne; - 5 lat stażu pracy lub działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku; - doświadczenie w prowadzeniu procesu inwestycyjnego; - doświadczenie w kierowaniu zespołem; - umiejętność oceny dokumentacji projektowych; - znajomość Ustawy o Planowaniu i Zagospodarowaniu Przestrzennym, Ustawy Prawo Budowlane, Ustawy o Ochronie Przyrody, Ustawy o Drogach Publicznych; - znajomość lokalnych i wojewódzkich dokumentów planistycznych w zakresie odnoszącym się do kształtowania przestrzeni publicznej; - czynne prawo jazdy kat. B; - znajomość zasad ergonomii; - znajomość współczesnych standardów kształtowania przestrzeni publicznej, w szczególności projektowania uniwersalnego; - dobra znajomość komputerowych programów projektowych (AutoCad, SketchUP); - dobra znajomość aplikacji MS Office; - umiejętność pracy w zespole; - umiejętność prawidłowego redagowania dokumentów i pism; - obywatelstwo polskie; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych; - niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia. Pożądane: - ukończone studia wyższe, kursy z zakresu zarządzania procesem budowlanym, programowaniem inwestycji i tym podobne; - doświadczenie przy opracowywaniu lub weryfikacji dokumentacji projektowych w obszarze przestrzeni publicznej; - udział w konkursach na koncepcje przestrzeni publicznych (także, jako części kompleksów architektonicznych lub urbanistycznych); - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku związanym z projektowaniem przestrzeni publicznych lub realizowaniem inwestycji w przestrzeni publicznej; - doświadczenie w pracy w organach administracji publicznej; - umiejętności negocjacyjne.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz informacje (np. CV), o których mowa w art. 221ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) tj. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres dla korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, - kserokopie dokumentów poświadczających wymagane wykształcenie (dyplomy, świadectwa), - kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje (ukończone studia podyplomowe, kursy, zdobyte uprawnienia, certyfikaty umiejętności lub certyfikaty językowe), - kserokopie dokumentów potwierdzających staż pracy, oraz na podstawie art. 221 § 4 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.), w związku z art. 6 i 13 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r.: - oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe (w przypadku zatrudnienia, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego), - oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o nieposzlakowanej opinii, - oświadczenie, wyrażające zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji, jeśli przekazane dane osobowe wykraczają poza wskazany wyżej zakres ( na podst. art. 221a ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 1998 r., nr 21, poz.94 ze zm.) Złożone dokumenty należy podpisać własnoręcznym podpisem. Termin składania aplikacji od dnia 15.12.2025 r. do dnia 31.12.2025 r. Zainteresowane osoby prosimy o składanie ofert osobiście, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Kierownik Wydziału Inwestycji i Rozwoju, w kancelarii GZDiZ budynek A lub listownie na adres: ul. Partyzantów 36, 80-254 Gdańsk, (liczy się data wpływu do GZDiZ). Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w BIP (www.gdansk.pl), na stronie internetowej GZDiZ (www.gzdiz.gda.pl) oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Gdańskiego Zarządu Dróg i Zieleni.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook